هیوگو بارا به عنوان مدیر بخش واقعیت مجازی آکیولس به فیس‌بوک می‌پیوندد

هیوگو بارا فرد شناخته‌ شده‌ای در صنعت و فناوری نوین است، چند روز پیش خبرهایی مبنی بر عزم هیوگو بارا و ترک شیائومی به گوش رسید، امروز نیز خبر رسید که او شیائومی را به قصد حضور در واحد واقعیت مجازی آکیولس فیس‌بوک ترک گفته است.

0

اگر از خواننده‌های پروپاقرص فارنت هستید، حتما به خبر رفتن هیوگو بارا از شیائومی به قصد حضور در فیس‌بوک برخورده‌اید. در این خبر مشخص نشده بود این مدیر ارشد دقیقا به چه واحدی در فیس‌بوک منتقل می‌شود، اما امروز باخبر شدیم که بارا در واحد واقعیت مجازی آکیولس فیس‌بوک حضور پیدا خواهد کرد.

هیوگو بارا شایستگی خود را در گوگل به اثبات رساند، سپس این مدیر ارشد حدود سه سال پیش به شیائومی رفت و تحولات زیادی را در این شرکت چینی ایجاد کرد، ابعاد حضور بارا در شیائومی به اندازه‌ای بود که بارا در حال حاضر به عنوان یکی از چهره‌های تاثیر گذار در آسیا محسوب می‌شود.

خبر حضور بارا و گرفتن سکان مدیریت واحد واقعیت مجازی آکیولس فیس‌بوک را رسما خود شخص مارک‌ زاکربرگ اعلام کرد، وی در پیامی با انتشار یک تصویر که زاکر‌برگ را در کنار هیوگو بارا نشان می‌دهد اعلام کرد که بارا به زودی صندلی مدیریت بخش واقعیت مجازی هدست آکیولس را تصاحب خواهد کرد.

androidpolice.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.