سامسونگ روی گوشی جدیدی با تایزن 3.0 کار می‌کند

شرکت سامسونگ توسعه گوشی هوشمند جدیدی مجهز به تایزن 3.0 را در دستورکار قرار داده است.

0

در حال حاضر تایزن، سیستم‌عامل پیش‌فرض شرکت سامسونگ برای دستگاه‌های الکترونیکی پوشیدنی، تلویزیون‌ها و گوشی‌های هوشمند خاص این شرکت از سری Z به حساب می‌آید. اگرچه بعد از رونمایی از Z3 Corporate Edition در تیرماه گذشته محصول تایزنی جدیدی از این شرکت کره‌ای در دسته گوشی‌های هوشمند در دست تولید قرار نگرفته اما گزارش‌های اخیر حکایت از آن دارند که گوشی هوشمند جدید سامسونگ مجهز به تایزن 3.0 در راه است.

در حال حاضر از این گوشی هوشمند با نام Pride و البته با مدل SM-Z250F یاد می‌شود. آن‌طور که از شواهد امر پیداست این محصول در کشور هند و دیگر کشورهای در حال توسعه به بازار عرضه خواهد شد. هنوز جزئیاتی از مشخصات این گوشی هوشمند منتشر نشده اما برخی گزارش‌ها از تجهیز آن به Bixby (دستیار هوشمند مجازی جدید سامسونگ که انتظار می‌رود به همراه گلکسی S8 رونمایی شود) خبر می‌دهند.

با این تفاسیر، باید منتظر ماند و دید به‌روزرسانی جدید تایزن در مقایسه با نسخه فعلی 2.3.2 چه قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی را پیش روی کاربران قرار خواهد داد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.