آخرین نسخه آزمایشی از اندروید ور 2.0 با پشتیبانی از iOS منتشر شد

شرکت گوگل پنجمین نسخه پیش‌نمایش ویژه توسعه‌دهندگان سیستم‌عامل اندروید ور 2.0 که البته آخرین نسخه آزمایشی این سیستم‌عامل هم به حساب می‌آید را عرضه کرد.

0

بنابر اعلام مسئولان شرکت گوگل، نسل جدید پلتفرم نرم‌افزاری ویژه دستگاه‌های الکترونیکی پوشیدنی شرکت گوگل، از اوایل فوریه پیش روی کاربران قرار خواهد گرفت. خبرهای غیررسمی، تا پیش از این از عرضه این نسخه جدید در تاریخ 21 بهمن ماه خبر داده بودند اما هنوز این تاریخ به‌طور رسمی تایید نشده است.

گوگل، اندروید ور 2.0 را در کنفرانس گوگل I/O در ماه می سال گذشته میلادی معرفی کرده بود. پیش از این انتظار می‌رفت این سیستم‌عامل جدید در پاییز گذشته پیش روی کاربران قرارگیرد اما عرضه آن به تاخیر افتاد. جدیدترین نسخه پیش‌نمایش ویژه توسعه دهندگان، پشتیبانی از iOS را به اندروید ور 2.0 اضافه خواهد کرد. اگرچه اندروید ور نسخه 1.x هم از دستگاه‌های iOS از سال 2015 میلادی پشتیبانی می‌کرد اما این قابلیت تا پیش از این به اندروید ور 2.0 اضافه نشده بود.

نرم‌افزارهایی که با استفاده از این نسخه پیش‌نمایش، توسط توسعه‌دهندگان کامپایل می‌شوند آماده عرضه به پلی‌استور گوگل خواهند بود. از همین رو گوگل تایید کرده که توسعه‌دهندگان، عناوین نرم‌افزاری خود را سریعاً منتشر کنند.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.