مبین‌نت در بین ۲۰۰ شرکت برتر ایرانی

شرکت ارتباطات مبین نت در نوزدهمین همایش معرفی شرکت‌های برتر ایران (IMI100)، رتبه 207 را کسب کرده است که نسبت به رتبه خود در سال گذشته 41 رتبه ارتقاء داشته است.

1

در این همایش که دیروز در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، شرکت ارتباطات مبین‌نت توانست بالاتر از کلیه شرکت‌های ارایه‌دهنده اینترنت و در جمع 500 شرکت برتر ایرانی قرار گیرد.

استانداردهای مورد نظر در رتبه‌بندی شرکت‌های برتر، شاخص میزان فروش (درآمد) و 32 شاخص دیگر مانند شاخص‌های سودآوری و عملکرد، شاخص‌های صادرات، نقدینگی و شاخص‌های بدهی و بازار است. بر همین اساس مبین‌نت توانست رتبه 248 سال گذشته خود را با صعود 41 پله‌ای به رتبه 207 ارتقا دهد که با این رتبه به یکی از شرکت‌های برتر در حوزه تله‌کام تبدیل شده است.

شرکت ارتباطات مبین‌نت شیرینی این موفقیت بزرگ را ابتدا به کلیه‌ی مشترکین خود که با اعتماد و وفاداری، راه را برای رسیدن به قله‌های موفقیت باز کرده‌اند و سپس به کارکنان خود که با تلاش و پشتکار، پایداری سازمان‌شان را تضمین کرده‌اند، تقدیم کرده و تبریک می‌گوید.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ali می‌گوید

    شما زنگ بزن حتی نمیتونی به اوپراتورش وصل شی
    خرابه سیستمشون
    پشتیبانی 0

    من مودمم سوخت
    پول شارژ تازه داده بودم
    هیچ کاری از دستم بر نیومد .

    واقعا نمیدونم چرا این شرکت باید برتر باشه !!