درز تصویر رسمی منتسب به جی ۶ ال‌جی یک‌ماه پیش از رونمایی رسمی

جی 6 ال‌جی از جمله پرچم‌دارانی است که انتظار معرفی آن را در نمایشگاه MWC 2017 بارسلون داریم. حالا سرانجام پس از ماه‌ها شایعات به نظر می‌رسد اولین تصویر واقعی رندر شده از این گوشی درز کرده است.

0

تصویری که در بالا مشاهده می‌کند از بخش جلویی گوشی درز کرده و نشان می‌دهد ال‌جی زبان طراحی خود را در پرچم‌دارش تغییر داده است. همان‌طور که انتظار داشتیم ال‌جی هم حاشیه صفحه‌نمایش پرچم‌دار خود را باریک‌تر کرده تا ابعاد گوشی جمع‌وجورتر باشد. نکته جالب دیگر منحنی بودن گوشه‌های صفحه‌نمایش شبیه به گوشی می میکس شیائومی است که تاکنون از ال‌جی سراغ نداشتیم. به نظر می‌رسد جی 6 همچنین با بدنه‌ای بسیار باریک عرضه خواهد شد که حداقل فریم آن فلزی خواهد بود و دکمه‌های تنظیم صدا نیز مجدداً در سمت چپ و نه پشت گوشی قرار گرفته‌اند.

ال‌جی جی 6 طبق شایعات با صفحه‌نمایشی 5.7 اینچی و با نسبت تصویر نه‌چندان متعارف 18:9 عرضه خواهد شد. به این ترتیب صفحه‌نمایش کمی نسبت به مدل‌های رایج بلندتر خواهد بود و شاید برای تماشای فیلم‌های سینمایی مناسب‌تر. گفته می‌شود نسبت صفحه‌نمایش به بدنه در این گوشی بیشتر از 90 درصد بوده تا نه‌تنها با گوشی زیبا‌تری مواجه باشیم بلکه ابعاد گوشی نیز جمع‌وجورتر باشد. گفته می‌شود ال‌جی درگاه 3.5 میلی‌متری هدفون را حفظ کرده و حسگر اثر انگشت در پشت و دوربین دوگانه را نیز از پرچم‌داران قبلی به ارث خواهد برد.

جی 6 ال‌جی حدود یک‌ماه زودتر از گلکسی اس 8 در تاریخ هشتم اسفندماه رونمایی خواهد شد. از آن‌جا که این شرکت کره‌ای در بازار موبایل وضعیت ایده‌آلی ندارد عرضه جی 6 و فروش آن می‌تواند بسیار حیاتی باشد.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.