مدیربخش موبایل سامسونگ: گلکسی نوت 8 را بهتر و خلاقانه‌تر عرضه خواهیم کرد

مدیر بخش سامسونگ موبایل اعلام کرده این شرکت محصولی بهتر و با نوآوری بیشتر را از سری نوت معرفی خواهد کرد.

2

بسیاری از منتقدان معتقدند با بروز بحران نوت 7، تاریخ مصرف سری نوت گوشی‌های سامسونگ به پایان رسیده اما D.J.Koh مدیر سامسونگ موبایل اعتقاد دیگری دارد. آقای Koh اعلام کرده سامسونگ نه‌تنها نسخه به‌روزرسانی شده نوت 7 را پیش روی کاربران قرار خواهد داد بلکه بازگشتی بهتر، امن‌تر و همراه با نوآوری بیشتر خواهد داشت. از آنجایی که Koh عضوی از تیم توسعه ایده قلم مخصوص S Pen است، باید با خوش‌بینی بیشتری به این صحبت رئیس سامسونگ نگاه کنیم.

البته سامسونگ در تعامل با بحران نوت 7 تنها با یک نوستالژی محض روبرو نیست بلکه بسیاری از طرفداران و دوستداران این برند از بروز این بحران ابراز نگرانی کرده و امیدوارند تا سامسونگ محصولی را برای تغییر این شرایط به بازار عرضه کند. به‌طور ویژه، بسیاری از کاربران گلکسی نوت 4 و نوت 5 نیز به گفته تیم بکستر ریاست نمایندگی سامسونگ در آمریکا ابراز علاقه کرده‌اند تا دستگاه جدیدی را از سری نوت خریداری کنند.

این گفته‌ها در حالی مطرح می‌شود که سامسونگ باید از حالا خود را برای رقابت با آیفون 8 اپل و احتمالا نسخه بزرگ‌تر پرچمدار کوپرتینویی‌ها آماده کند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. mojtaba می‌گوید

    یه گوشی بی همتا داره میاد….منتظرییییم….

  2. مهرداد می‌گوید

    بیصبرانه منتظریم هیچ فبلتی نمیتونه جای سری نوت رو پر کنه.