هیوگو بارا شیائومی را به مقصد دره سیلیکون ترک خواهد کرد

هیوگو بارا مدیر ارشد جهانی شیائومی با پست جدید خود در فیس‌بوک رسما اعلام کرده این شرکت را به مقصد سیلیکون ولی ترک خواهد کرد.

0

بارا در سال 2013 میلادی شرکت گوگل را ترک کرده بود تا به شیائومی بپیوندد. این در حالی است که با گذشت حدود سه سال، از او به عنوان یکی از فاکتورهای تاثیرگذار در رشد جهانی شیائومی یاد می‌شود. این شرکت حالا به سومین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند در کشور هند تبدیل شده و درآمد آن در سال گذشته میلادی از یک میلیارد دلار فراتر رفته است. شیائومی به یکی از نام‌های شناخته شده در دیگر بازارهای آسیایی نظیر اندونزی، سنگاپور و مالزی تبدیل شده است.

بارا اعلام کرده تا ماه فوریه در پکن باقی می‌ماند و پیش از قبول مسئولیتی جدید در دره سیلیکون، استراحت کوتاهی خواهد داشت.

با انتشار این پست، بین لین، موسس و رئیس فعلی شیائومی از زحمات بارا قدردانی و اعلام کرد ژانگ ونگ، مدیر ارشد فعلی این شرکت، فعالیت‌های جهانی شیائومی را سرپرستی خواهد کرد.

بارا به عنوان چهره تاثیرگذار شیائومی در هند و آسیا شناخته می‌شود که انگیزه و انرژی او همواره شیائومی را به سمت جلو هدایت کرده است. با این تفاسیر، باید منتظر ماند و دید او در چه سمتی در شرکت‌هایی دره سیلیکون‌ مشغول به کار خواهد شد.

androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.