سامسونگ: گلکسی اس ۸ در نمایشگاه MWC 2017 معرفی نخواهد شد

شایع شده بود که گلکسی اس 8 در کنفرانس جهانی موبایل  ۲۰۱۷ رسما رونمایی می‌شود، اما مدیر واحد موبایل سامسونگ رسما اعلام کرد که در کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۱۷ خبری از گلکسی اس 8 سامسونگ نخواهد بود.

0

بر کسی پوشیده نیست که گلکسی اس 8 سامسونگ در آینده نزدیک از جانب سامسونگ رونمایی می‌شود به همین دلیل با توجه به نزدیکی زمان برگزاری کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۱۷ شایع شده بود که گلکسی اس 8 در این مراسم رونمایی می‌شود، در این بین مدیر واحد موبایل سامسونگ، آب پاکی را به روی دست هواداران پرچمدار بعدی این شرکت ریخت و رسما اعلام کرد که در کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۱۷ خبری از گلکسی اس 8 سامسونگ نخواهد بود.

دی‌جی کو، مدیر واحد موبایل سامسونگ طی صحبتی با خبرگذاری رویترز رسما از عدم تصمیم سامسونگ برای رونمایی پرچمدار بعدی خود در MWC 2017 پرده برداشت، با این حساب به احتمال زیاد بعد از زمان برگزاری این نمایشگاه، شاهد مراسمی برای رونمایی پرچمدار بعدی سامسونگ خواهیم بود. متاسفانه این مدیر ارشد سامسونگ، اطلاعات بیشتری در خصوص زمان رونمایی گلکسی اس ۸ در گفتگوی خبری خود به میان نیاورده است.

از طرف دیگر شایع شده است که ممکن است گلکسی اس ۸ در فروردین یا اردیبهشت ماه سال آینده از جانب سامسونگ رونمایی شود. احتمال داده می‌شود که مراسم رونمایی گلکسی اس ۸ نیز در نیویورک از جانب سامسونگ برگزار شود، در این بین گفته می‌شود سامسونگ دو مدل مختلف از گلکسی اس ۸ را با صفحه‌نمایش ۵ و ۶ اینچی روانه بازار خواهد کرد، این گونه که پیداست مدل ۶ اینچی پرچمدار بعدی سامسونگ را با نام گلکسی اس ۸ پلاس در بازار شاهد خواهیم بود.

طرفداران سامسونگ می‌دانند که حضور صفحه‌نمایش خمیده در گلکسی اس ۷ اج به یکی از نقاط قوت این گوشی پرچمدار تبدیل شد و به این ترتیب چه بسا که سامسونگ هر دو مدل جدید پرچمدار خود را با صفحه نمایش خمیده روانه بازار کند، اگر این شایعه صحت داشته باشد دیگر نیازی به استفاده از نام اج در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ نیست چرا که هر دو گوشی صفحه‌نمایش خمیده‌ای دارند.

به لحاظ سخت‌افزاری نیز گفته می‌شود که به احتمال زیاد شاهد حذف دکمه فیزیکی Home در پرچمداران بعدی سامسونگ خواهیم بود و سنسور تشخیص اثر انگشت نیز در قسمت جلوی صفحه‌نمایش این گوشی‌ها تعبیه خواهد شد. اسپیکرهای استریو، ۸ گیگابایت رم و یک دوربین در قسمت عقب که سنسور آن حالتی برآمده ندارد را می‌توان از سایر مشخصات احتمالی گلکسی‌ اس ۸ سامسونگ دانست.

با این حساب اگر زمان رونمایی پرچمداران بعدی سامسونگ به تعویق بیافتد بدون شک در آینده نزدیک، شاهد درز اطلاعات بیشتری از این گوشی‌های تراز اول نیز خواهیم بود.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.