شایعه: نوکیا بر روی یک تبلت غول‌آسای 18.4 اینچی کار می‌کند

نوکیا دوباره قصد حضور در صنعت موبایل را دارد و از قرار معلوم می‌خواهد حضوری درخشان هم داشته باشد به همین دلیل گفته می‌شود که ممکن است نوکیا در حال کار بر روی یک تبلیت بزرگ و غول‌آسای ۱۸.۴ اینچی باشد.

0

همان‌گونه که حتما در جریان هستید یکی از زیر مجموعه‌های شرکت بزرگ چینی فاکس‌کان لیسانس ساخت گوشی‌های نوکیا را خریده است و این امر باعث شده تا شاهد حضور دوباره نوکیا در میان سلاطین موبایل باشیم.

اخیرا نیز شایعه جدیدی از عزم نوکیا برای ساخت یک تبلت بزرگ و غول‌آسای ۱۸.۴ اینچی به گوش می‌رسد، این‌گونه که پیداست این تبلت در کنار ابعاد و اندازه بزرگی که دارد به لحاظ سخت‌افزاری نیز تادندان مسلح روانه بازار خواهد شد.

بر اساس اطلاعاتی که در وب‌سایت GFXBench به چشم می‌خورد، این تبلت بزرگ مایکروسافت با صفحه نمایش ۱۸.۴ اینچی خود از رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ بهره می‌برد و پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۳۵ در دل آن جای گرفته است،‌ میزان ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی نیز در این محصولِ بلند بالا به چشم می‌خورد.

جالب اینجاست که از قرار معلوم این تبلت غول‌پیکر نوکیا به لحاظ دوربین نیز چیزی کم و کسر ندارد و دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در قسمت جلو و پشت این تبلت ۱۸.۴ اینچی، خودنمایی خواهد کرد. لازم به ذکر است که دوربین پشتی این تبلت از فوکوس خودکار و فلش دوگانه نیز بهره می‌گیرد.

شوربختانه باید گفت در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این تبلت غول‌پیکر و رمزآلود نوکیا در دست نیست اما اگر واقعا خبر ساخت این تبلت صحت داشته باشد،‌ به احتمال زیاد در آینده نزدیک شاهد انتشار خبرهای بیشتری خواهیم بود.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.