شش طراح هواوی به جرم درز اطلاعات محرمانه به شرکت LeEco دستگیر شدند!

جاسوسی تنها در امور نظامی صورت نمی‌گیرد و در صنعت نیز شاهد جاسوسی‌ هستیم، باخبر شدیم شش طراح هواوی به جرم درز اطلاعات محرمانه به شرکت LeEco دستگیر شدند!

0

زمانی که عبارت جاسوس به گوش ما می‌خورد عادت داریم به ناگاه یاد جاسوسی‌های نظامی بیافتیم، اما جالب است بدانید که جاسو‌س‌ها در همه جا حضور دارند و مدت‌های زیادی است که شاهد جاسوسی در صنعت موبایل هستیم. دلیل این امر هم کاملا روشن است، اول از همه پول هنگفتی در صنعت موبایل وجود دارد و بدون شک جاسوسان این صنعت به آب و نان خوبی می‌رسند، دومین دلیل حضور جاسوسان در صنعت موبایل را هم به‌روز بودن این صنعت می‌توان دانست.

جاسوسی هم مانند هر کار دیگر قوانین و اصول خاص خود را دارد و اولین قانون جاسوسان، گیر نیافتادن آنهاست! از قرار معلوم ۶ طراح محصولات هواوی این قانون اول را فراموش کرده‌اند و در حین درز اطلاعات محرمانه به شرکت LeEco دستگیر شده‌اند.

هواوی نیز به  طور رسمی از این ۶ طراح ملعون بابت جاسوسی و سرقت اطلاعات محرمانه این شرکت شکایت کرده است، در این بین شرکت LeEco نیز خود را به کوچه علی‌چپ زده و ادعای هواوی مبنی بر همکاری با ۶ طراح هواوی را برای به سرقت بردن اطلاعات این شرکت تکذیب می‌کند. بد نیست بدانید شرکت چینی LeEco سعی زیادی دارد تا با عرضه گوشی و سایر محصولات هوشمند راه‌ خود را به بازارهای آمریکا باز کند.

در این بین هواوی نیز مدعی است، LeEco دو پتنت را برای طراحی آنتن و ساعت هوشمند کودکان از طریق این ۶ جاسوس در هواوی بدست آورده است، در حال حاضر این شش طراح نابکار دستگیر شده‌اند اما بدون شک به این راحتی‌ها، شاهد خوابیدن این مرافه بین هواوی و LeEco نخواهیم بود.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.