اپ‌نت: موزیک پلیر متفاوت Impluse Music Player Pro

برای داشتن موزیک پلیری متنوع و هیجان‌انگیز این بار Impluse Music Player Pro را نصب و استفاده نمایید تا در کنار داشتن امکانات ویژه آن از ظاهر زیبایش نیز بهره برده و هیچ‌گاه از آن خسته نشوید. این اپ توسط استودیوی AppMetric برای گجت‌های اندرویدی طراحی شده است.

0

ویژگی‌ای که Impluse Music Player Pro را منحصربفرد ساخته عدم نیاز به لمس دکمه‌ها برای کنترل آن می‌باشد. کاربر می‌تواند به راحتی با تکان دادن دستگاه در حین انجام سایر فعالیت‌های روزانه به گوش دادن به موزیک مورد علاقه‌اش بپردازد. این امکان برای کاربران بسیار مفید بوده چرا که می‌توانند چند کار را همزمان با جلو یا عقب بردن موسیقی به انجام برسانند و نیازی نیست هربار وارد اپ شوند. می‌توان تنظیماتی برای آن درنظر گرفت تا به وسیله آن‌ها بتوان با هر حرکت دلخواه و هر نوع لمس صفحه، آهنگ‌های بعدی یا قبلی را پخش کرد یا صدای آن را تنظیم نمود و یا حتی با لمس هر گوشه از صفحه موسیقی را متوقف ساخت.

از ویژگی‌های ظاهری این اپ می‌توان به داشتن چندین تصویر پس‌زمینه متفاوت و زیبا اشاره نمود ویا حتی از تصاویر موجود در دستگاه برای گذاشتن در پس‌زمینه اپ استفاده کرد. موزیک‌ها را می‌توان به دلخواه به لیست پخش اضافه کرد و یا از آن حذف نمود و در ادامه به ویرایش برچسب‌ها پرداخت. برای داشتن یک پخش دل‌انگیز، امکان سفارشی و شخصی‌سازی نحوه پخش و اکولایزرها برای کاربر فراهم شده تا هرچه بیشتر از موسیقی دلخواه خود لذت ببرد. مانند سایر اپ‌های پخش در اینجا نیز می‌توان لیست موردعلاقه تشکیل داد با این تفاوت که در این اپلیکیشن تمامی لیست را می‌توان باهم به اشتراک گذاشت.

اپلیکیشن Impluse Music Player Pro را می‌توانید از گوگل‌پلی و فارسروید دانلود نمایید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.