اپ‌نت: بازی پازلی Charm King

یکی از جذاب‌ترین بازی‌های پازلی Charm King یا همان افسون پادشاه است که توسط استودیوی PlayQ Inc برای گجت‌های اندرویدی طراحی شده است. با کنار هم قرار دادن اشکال مشابه به هدف پادشاه برسید و او را از شر افسونی که در آن گرفتار شده رها کنید.

0

این بازی مانند سایر بازی‌های پازلی با کنار هم قرار دادن اشکال مشابه طی می‌‌شود، مثلا اگر ابرها کنار هم قرار بگیرند بخار شده و جای خالی با اشکال دیگر پر می‌شود یا اگر پروانه‌ها کنار هم باشند آزاد شده و پرواز می‌کنند. بازی Charm King در بیش از صد مرحله مختلف، با 3 نوع پازل متفاوت و در انواع فضاهای جذاب و با کیفیت همراه با موزیکی جذاب انجام می‌پذیرد. بازیکن باید در هر مرحله چالش مربوط به آن مرحله را از سر بگذراند تا به هدف اصلی نزدیک شود. هدف اصلی به دست آوردن جواهرات از دست رفته پادشاه و آزاد کردن آن‌ها می‌باشد.

Charm King روایت یک پادشاه است که دچار افسون شده و جاه و جلال خود را از دست داده است. هدف وی رسیدن دوباره به مقام سابقش می‌باشد. برای رسیدن به این هدف باید از ابتدا تمام دارایی‌ها، جواهرات و اموال خود را آزاد کند و این ممکن نیست مگر با تکمیل پازل‌های طراحی شده و آزاد نمودن هر قطعه از این مایملک. اگر جایی مشکلی پیش آمد با قرار دادن بمب و ایجاد انفجار می‌توان موانع را سریع‌تر از میان برداشت. گذراندن این مراحل چالش برانگیز برای بازیکن جذاب بوده و ساعت‌ها اورا مشغول خواهد کرد.

بازی Charm King را از گوگل‌پلی و فارسروید دانلود نمایید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.