اپ‌نت: بازی دفاع از قلعه Castle Creeps TD

اگر از طرفداران بازی‌های استراتژیک هستید بازی Castle Creeps TD یک بازی مهیج و زیباست که می‌تواند ساعت‌ها شمارا سرگرم نماید. این بازی مدیریت یک قلعه بزرگ با سربازان و فرماندهان نیرومند است و در طول آن باید به ارتقای سطح هرکدام از آن‌ها پرداخت.

0

بازی از سبک Tower Defence یا دفاع با برج‌هاست و وظیفه شما جلوگیری از عبور نیروهای دشمن خواهد بود. پس از نصب به صورت آفلاین انجام می‌پذیرد و شروع آن با انتخاب شخصیت‌های بازی می‌باشد. این شخصیت‌ها در طول بازی توسط بازیکن کنترل می‌شوند و با رفتن به مراحل بالاتر قدرت‌ها و توانایی‌هایشان نیز افزایش می‌یابد. وظیفه آن‌ها دفاع از قلعه و ایجاد استراتژی‌های دفاعی است. این شخصیت‌ها آموزش دیده شده و تربیت می‌شوند تا از قلعه در برابر حملات دشمنان دفاع کنند و در مواقع لزوم قلعه را تعمیر نموده و آن را بازسازی نمایند.

باید یک ارتش قوی را اداره کرده و از قلمرو خود دفاع نماید. مراحل بازی به صورت نبردهای مختلف با دشمنان در فضاهای گوناگون صورت می‌گیرد.  قهرمانان بازی برای آزاد شدن و ورود نیاز به صرف هزینه دارند. این هزینه از طریق امتیازاتی که در طول بازی به دست می‌آید پرداخت می‌شود. بازی Castle Creeps TD به صورت آفلاین اجرا شده و این امکان را به کاربر می‌دهد تا آن را به دوستان خود معرفی کند و قدرت‌های به دست آمده خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارد. گرافیک بازی HD بوده و از کیفیت بالایی نیز برخوردار است. از قابلیت‌های جذاب بازی به روز شدن آن در فصول مختلف و ایجاد بازی‌ها و چالش‌های گوناگون در هر دو هفته است.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.