تماس صوتی و تم‌های سفارشی به تلگرام می‌آید

مدیرعامل تلگرام، آقای Pavel Durov تأیید کرده که در آینده تم‌های اختصاصی و تماس صوتی به این برنامه اضافه خواهند شد. این کارآفرین متولد روسیه در روز جمعه در توییتی اضافه شدن امکانات جدید را تأیید کرد.

0

جدای از خبر قابلیت‌های جدید، هنوز معلوم نیست که تلگرام دقیقاً چه زمانی به آن‌ها مجهز شود چراکه تابه‌حال شرکت از ارائه توضیحات بیشتر درباره حرف آقای Durov در توییتر خودداری کرده است.

به‌تازگی نسخه 1.0 دسکتاپ این برنامه به تم‌های سفارشی مجهز شد، پس حدس می‌زنیم تا اضافه شدن آن‌ها به نسخه موبایل نیز زمان زیادی طول نکشد. در 4 اردیبهشت‌ماه سال 94، تلگرام با حساب کاربری توییتر خود در پاسخ به یکی از کاربران گفته بود که شرکت تکنولوژی تماس‌های صوتی و ویدئویی رمزگذاری شده را توسعه داده است، اما فعلاً اضافه کردن این قابلیت‌ها به برنامه برای شرکت اولویت ندارد.

اما از یک سال پیش تاکنون شرایط تغییر کرده‌اند؛ بسیاری از پلتفرم‌های پیام‌رسانی دیگر مثل مسنجر فیس‌بوک، واتس‌اپ، Kik و وی‌چت نیز به تماس صوتی و ویدئویی مجهز شده‌اند. یکی از کاربران تلگرام در نسخه 3.16 بتا قابلیت تماس مخفی را کشف کرده بود که نشان‌دهنده عرضه رسمی این قابلیت، سریع‌تر ازآنچه فکرش را می‌کنیم است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.