عرضه آپدیت اندروید 7 نوقا Zenfone 3 ایسوس متوقف شد!

شرکت ایسوس به دلایل نامشخصی عرضه به‌روزرسانی اندروید 7.0 نوقا را برای ZenFone 3 متوقف کرده است.

0

هفته گذشته گزارش‌هایی در خصوص آغاز عرضه به‌روزرسانی اندروید 7.0 نوگت برای ZenFone 3 توسط نمایندگی ایسوس در فیلیپین منتشر شده بود. از همین رو انتظار می‌رفت این به‌روزرسانی برای کاربران دیگر در مناطق جغرافیایی متفاوت هم عرضه شود اما خبرهای جدید حکایت از آن دارند که برای دریافت این به‌روزرسانی احتمالا باید مدت بیشتری را منتظر بمانید.

شرکت ایسوس با پستی که در صفحه فیس‌‌بوک خود منتشر کرده، تایید کرده که عرضه به‌روزرسانی اندروید 7.0 نوقا را برای زنفون 3 متوقف کرده است. این نکته در پاسخ به پرسش کاربرانی مطرح شده که اعلام کرده‌اند امکان دریافت این به‌روزرسانی را ندارند. نماینده ایسوس اعلام کرده عرضه این به‌روزرسانی به طور مقطعی متوقف شده اما کاربران با رفتن به منوی تنظیمات گوشی خود می‌توانند دریافت خودکار آپدیت را فعال کنند.

هنوز دلیل توقف عرضه این به‌روزرسانی مشخص نشده اما به‌نظر می‌رسد وجود مشکل نرم‌افزاری، این تغییر سیاست را به همراه داشته است.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.