آغاز انتشار آپدیت اندروید ۷ برای خانواده اکسپریا زد ۵ سونی

شرکت سونی به روزرسانی اندروید 7.0 را برای سری اکسپریا زد 5 عرضه کرد.

0

گوشی‌های هوشمند سری اکسپریا Z5 سونی شامل Z5، Z5 Compact و Z5 Premium از جمله محصولاتی هستند که سونی پیش از این‌ها وعده عرضه اندروید 7.0 نوگت را برایشان داده بود. پس از انتشار این به‌روزرسانی برای گوشی‌های X Performance، XZ و پس از آن X و X Compact حالا نوبت به عرضه جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید برای سری اکسپریا زد 5 رسیده است.

این به‌روزرسانی در قالب آپدیت OTA در حال حاضر برای اکسپریا زد 5 و زد 5 پرمیوم عرضه شده است. انتظار می‌رود نسخه زد 5 کامپکت هم به‌زودی این آپدیت را دریافت کند. به‌روزرسانی جدید در قالب فایلی با حجم 1.2 گیگابایت روی گوشی کاربران ظاهر خواهد شد و نسخه نرم‌افزاری گوشی‌های سری اکسپریا زد 5 را به 32.3.A.0.372 تغییر خواهد داد.

به‌ روزرسانی اندروید 7.0 نوگت بهینه‌سازی باتری، اضافه شدن لانچر جدید اکسپریا که Google Now در آن ادغام شده، کلید تایمر برای دوربین، پشتیبانی از قابلیت نمایش چند پنجره‌ای یا مالتی ویندو و تمامی قابلیت‌های اندروید نوگت را برای کاربران به همراه خواهد داشت.

androidpolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.