ال‌جی: باتری جی ۶ در دمای بالا داغ نخواهد کرد

شرکت ال‌جی اعلام کرده برای جلوگیری از گرم‌شدن بیش از حد باتری G6 از لوله‌های مسی ویژه انتقال حرارت در این محصول استفاده کرده است.

0

با بهره‌گیری از این لوله‌های ویژه، باتری جی 6 حتی در دماهای 150 درجه هم شاهد داغ‌شدن نخواهد بود. تکنولوژی‌های اینچنینی معمولا در کامپیوترهای شخصی، لپ‌تاپ‌ها و نوت‌بوک‌ها استفاده شده و دما را 6 تا 10 درصد کاهش می‌دهند. علاوه بر این مورد، طراحی مولفه‌های سخت‌افزاری داخلی G6 هم به نحوی انجام شده که المان‌های با گرمای زیاد را در فاصله دور از یکدیگر قرار دهد.

ال‌جی قصد دارد با اتخاذ این راهکارها، وجه تمایزی میان پرچمدار جدید خود و سامسونگ S8 ایجاد کند. به بیان دیگر، این شرکت کره‌ای با ایجاد اطمینان در خصوص استفاده از باتری امن‌تر قصد دارد کاربرانی که نگران تکرار بحران گلکسی نوت 7 در پرچمدار جدید سامسونگ هستند را به سمت خود جذب کند. ال‌جی تاکید کرده باتری‌ پرچمدار جدید خود را در دمایی تا 15 درصد بیشتر از استانداردهای آمریکا و اروپا آزمایش خواهد کرد.

در نهایت امر، ال‌جی سیاست ویژه‌ای را به‌منظور عرضه پرچمدار جدید خود به بازار پیش از ورود گلکسی اس 8 در پیش گرفته است. با این تفاسیر، انتظار می‌رود G6 در کنگره جهانی موبایل سال جاری میلادی رونمایی شده و در تاریخ 10 مارس به بازار عرضه شود. گلکسی S8 هم احتمالا در همین رویداد رونمایی خواهد شد اما انتظار می‌رود عرضه آن به بازار تا آوریل به طول بینجامد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.