اپ‌نت: ساخت آسان انیمیشن با PicsArt Animator: Gif & Video

مانند یک انیماتور واقعی با استفاده از PicsArt Animator: Gif & Video انیمیشن مخصوص خودتان را بسازید. با این اپ می‌توانید با ساده‌ترین تصاویر یک انیمیشن بسازید و آن‌ها را به صورت GIF برای دوستانتان ارسال نمایید.

0

اپلیکیشن PicsArt Animator: Gif & Video دارای محیط کاربری زیبا و ساده می‌باشد که در آسان‌ترین راه ممکن برای کاربر خود حرفه‌ای‌ترین انیمیشن‌ها را می‌سازد. می‌توان عکس‌ها را به دلخواه ویرایش نمود و آن‌ها را ذخیره کرد و در نهایت با دیگران به اشتراک گذاشت. با ساخت تعدادی از این تصاویر در چند فریم متفاوت می‌توان تصاویر متحرک موردنظر را ایجاد و ذخیره نمود. سپس این تصاویر برای کاربر پخش می‌شوند. برای ایجاد این تصاویر نیازی به ویرایش‌های حرفه‌ای نیست چرا که ادیت‌هایی به صورت پیش فرض برای اپ در نظر گرفته شده که با انتخاب آن‌ها به سادگی می‌توان ویرایش‌های حرفه‌ای صورت داد.

تصاویر ایجاد شده را می‌توان روی عکس‌های موجود در گالری کشید و انیمیشن‌ها را به آن‌ها انتقال داد. فریم‌های ایجاد شده را می‌توان با سرعت دلخواه پشت سرهم قرار داد تا به تصاویر موردنظر رسید. ویرایش‌های انجام شده را می‌توان به فریم‌ها انتقال داد و به سادگی ویرایش را انجام داد و به تکثیر آن پرداخت. انیمیشن‌های تولید شده را می‌توان در قالب GIF درآورد و از آن در شبکه‌های اجتماعی استفاده نمود. ساخت انیمیشن به این شیوه برای کاربران آماتور بسیار ساده بوده و در نهایت نتیجه‌ای باورنکردنی خواهد داشت.

اپلیکیشن PicsArt Animator: Gif & Video را می‌توانید برای اندروید از گوگل‌پلی و فارسروید و برای iOS از اپ استور دانلود نمایید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.