اسنپ مدیر سابق بخش سرگرمی سونی را استخدام کرد

شرکت اسنپ که پیش از این آن را با نام اسنپ‌چت می‌شناختیم به‌تازگی مدیر ارشد بخش سرگرمی (فیلم، تلویزیون و موزیک) سونی آقای مایکل لینتون را به عنوان یکی از مدیران خود استخدام کرده است.

0

در بیانیه‌ای آقای لینتون اعلام کرده که از ابتدای پروژه اسنپ‌چت با بنیان‌گذار آن ایوان اسپیگل همکاری داشته و حالا تصمیم گرفته از سونی به اسنپ بپیوندد. لینتون از جمله اولین سرمایه گذاران اسنپ‌چت بوده و چهار سال است که با این شرکت همکاری داشته است و گفته می‌شود از جمله افرادی بوده که به اسپیگل توصیه کرده تا پیشنهاد خرید 3 میلیارد دلاری فیس‌بوک را رد کند.

طبق قرارداد البته آقای لینتون تا 6 ماه آینده و تا زمانی که جانشینی برای او در سونی پیدا شود کماکان وظایف خود را در بخش سرگرمی این شرکت ژاپنی انجام خواهد داد. شرکت اسنپ به تازگی گسترش جهانی خود را شروع کرده و قصد دارد دفتری در لندن افتتاح کند چرا که اسنپ‌چت در انگلستان بیش از ده میلیون کاربر فعال روزانه دارد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.