گلکسی C7 Pro سامسونگ رسما رونمایی شد

پس از آنکه بارها و بارها تصاویر و مشخصات گلکسی C7 Pro سامسونگ از طرف وب‌سایت‌های مختلف منتشر شد، حالا و با قرارگرفتن مشخصات و تصاویر این گوشی هوشمند در وب‌سایت این شرکت کره‌ای، رونمایی رسمی از آن صورت گرفت.

0

گلکسی C7 Pro از صفحه‌نمایش 5.7 اینچی از نوع Super AMOLED در کنار اندروید 6.0.1 مارشملو، تراشه 14 نانومتری اسنپ‌دراگون 625 با پردازنده هشت هسته‌ای Cortex-A53، فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز و 4 گیگابایت رم به بازار عرضه خواهد شد. در قسمت جلو و پشت این محصول از دوربین 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 استفاده شده است.

حد نهایی توانایی این محصول در فیلم‌برداری هم به رزولوشن تمام اچ‌دی با نرخ 30 فریم در ثانیه می‌رسد. حافظه داخلی این میان‌رده 64 گیگابایت بوده که 50.9 گیگابایت آن در اختیار کاربر است. پشتیبانی از دو سیم‌کارت و بهره‌مندی از قابلیت Always-On و سامسونگ پی از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند است. پیش فروش این محصول از تاریخ 16 ژانویه در چین آغاز خواهد شد اما هیچ حرف و سخنی در خصوص عرضه آن در دیگر بازارها به میان آورده نشده است. این محصول در رنگ‌های صورتی، آبی و طلایی به بازار عرضه خواهد شد اما قیمت آن هنوز اعلام نشده است.

Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.