گلکسی اس 8 سامسونگ نهایتا چیزی شبیه به این تصاویر خواهد بود!

در ادامه درز اطلاعات منتسب به پرچم‌دار بعدی سامسونگ که قرار است تجربه تلخ گلکسی نوت 7 را از ذهن هواداران این برند حذف کند، ساعاتی پیش تصاویری رندر شده از گلکسی اس 8 توسط یکی از منابع موثق نزدیک به سامسونگ منتشر شد.

2

هرچند به زمان برگزاری کنگره جهانی موبایل بارسلون نزدیک‌تر می‌شویم، شاهد درز اطلاعاتی بیشتری پیرامون ویژگی‌ها و قابلیت‌های منتسب به محصولاتی هستیم که احتمالاً در این نمایشگاه از آن‌ها رونمایی خواهد شد.

سامسونگ گلکسی اس ۸ نیز یکی از همین محصولات بوده که علاقه‌مندان به برند سامسونگ، به خصوص آن‌هایی که مجبور به صرف نظر از خرید گلکسی نوت ۷ شدند منتظر آن هستند. در همین راستا وب‌سایت سام موبایل که نزدیک‌ترین منبع منتشر کننده اخبار محصولات سامسونگ نیز محسوب می‌شود، ساعاتی پیش تصاویری ندر شده از گلکسی اس ۸ را منتشر کرد.

از آنجا که این تصاویر با تصاویر از پیش درز کرده مطابقت دارند، به نظر می‌رسد گلکسی اس ۸ درنهایت با چنین زبان طراحی ارگونومی به بازار عرضه خواهد شد. اولین نکاتی که با مشاهده این تصاویر می توان به آن‌ها اشاره کرد، استفاده نکردن از لنز دوگانه، عدم به کارگیری از سنسور اثر انگشت در بدنه پشتی دستگاه و همچنین حذف شدن کلید فیزیکی در بدنه جلویی گوشی هستند.

همان‌طور که مشاهده می‌شود، گلکسی اس ۸ نسبت به نسل قبلی خود کمی کشیده‌تر شده و به نمایشگری بدون حاشیه کناری مجهز شده است. در سوی دیگر شرکت کره‌ای برای کاهش هرچه بیشتر ضخامت قسمت پایین نمایشگر، دکمه سخت افزاری هوم را حذف کرده و این احتمال حتی وجود دارد که پرچم‌دار بعدی سامسونگ به سنسور اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر مجهز شود.

علاوه بر این احتمالاً همانند گلکسی نوت ۷، این دستگاه نیز مجهز به سنسور تشخیص عنبیه چشم نیز خواهد بود. البته در این تصاویر سنسور تشخیص ضربان قلب و فلاش دوربین اصلی، به قسمت بالای سنسور دوربین منتقل شده‌اند. همچنین اگرچه تا پیش از این شایعاتی مبنی بر حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا در گلکسی اس ۸ منتشر شده بود، با این حال تصاویر جدید گواهی می‌دهند که سامسونگ برخلاف اپل و اچ‌تی‌سی فعلاً برنامه‌ای برای جایگزین کردن این درگاه با یواس‌بی_سی ندارد.

درنهایت از جمله مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان به صفحه‌نمایش QHD Super AMOLED، تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ یا اکسینوس ۸۸۹۵، دوربین ۱۲ یا ۱۶ مگاپیکسلی، ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و دستیار صوتی هوشمند جدید Bixby اشاره کرد.

sammobile sammobile

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. محسن می‌گوید

    به نظر نمیاد درست باشه. چون حسگر اثر انگشت تعبیه نشده تو این رندر.

    1. محسن صحافی می‌گوید

      داخل مطلب اشاره کردیم که احتمالا به زیر صفحه نمیاش منتقل میشه.