اچ‌تی‌سی شش تا هفت گوشی هوشمند در سال 2017 عرضه می‌کند/ خبری از HTC 11 نیست!

اچ‌تی‌سی عرضه چندین گوشی‌ هوشمند مختلف را در هر سال در برنامه کاری خود دارد، از قرار معلوم در سال ۲۰۱۷ نیز اچ‌تی‌سی قرار است، شش تا هفت گوشی هوشمند راهی بازار کند.

3

حضور و بقا در صنعت موبایل رمز و رازهای مگوی زیادی دارد. اما در بین تمامی این رمز و رازها،‌ یک راز مهم وجود دارد که شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند به خوبی به آن واقف هستند. این راز چیزی نیست جز عرضه گوشی‌های مختلف هوشمند به بازار. به عبارت دیگر تولیدکنند‌ه‌های گوشی‌های هوشمند برای راضی نگه‌داشتن مشتریان مشکل پسند، چاره‌ای ندارند به غیر از اینکه در هر سال، چندین مدل مختلف گوشی هوشمند تولید کنند.

تفاوت سلیقه‌ها در انتخاب گوشی به جایی رسیده است که حتی گوشی‌های پرچمدار نیز در مدل‌های مختلف با سخت‌افزار و حتی طراحی متفاوت روانه بازار می‌شوند. در این بین اچ‌تی‌سی نیز که ید طولایی در ساخت گوشی‌های هوشمند دارد و کار خود را به خوبی بلد است، هر ساله چندین گوشی‌ هوشمند را با امکانات و طراحی‌های مختلف روانه بازار می‌کند،

از طرف دیگر، چند سالی می‌شود که بازار فروش گوشی‌های هوشمند اچ‌تی‌سی آنچنان که باید و شاید سکه نیست، این امر باعث شده است تا اچ‌تی‌سی زیاد ریسک نکند و در سال جاری میلادی، بیشتر از شش یا نهایتا هفت گوشی هوشمند راهی کارزار گوشی‌های هوشمند نکند.

بر اساس گفته‌های چیالینگ یانگ، یکی از مدیران ارشد اچ‌تی‌سی، این شرکت برنامه‌ای برای تولید بیشتر از شش یا هفت گوشی همراه هوشمند در سال 2017 ندارد. این مدیر ارشد مدعی شد تولید گوشی‌های کمتر در هر سال باعث می‌شود تا اچ‌تی‌سی تمرکز بیشتری بر روی فرآیند ساخت و تولید گوشی داشته باشند و در نتیجه محصولات قابل قبول‌تری را راهی بازار کند.

در حال حاضر دو پرچمدار اچ‌تی‌سی یو آلترا و اچ‌تی‌سی یو پلی از جانب اچ‌تی‌سی معرفی شده‌اند. انتظار می‌رفت HTC 11 نیز در چند ماه آینده، بیرق پرچمداری را از HTC 10 بدست بگیرد. اما چیالینگ یانگ مدعی شد،‌ اچ‌تی‌سی ترجیح می‌دهد گوشی پرچمدار بعدی این شرکت را HTC 11 خطاب نکند.

این مدیر بلند پایه، در خصوص برنامه‌های آتی اچ‌تی‌سی برای پرچمدار بعدی این شرکت سخنی به میان نیاورد و با این حساب HTC 11 همچنان در حاله‌ای از ابهام قرار دارد.

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. raimond می‌گوید

    ام9 به اندورید 7 مجهز شد.برید اپگرید کنید دوستان.تغییرات خیلی اساسی در uiایجاد شده.

  2. soroosh onyx می‌گوید

    این شرکت برنامه‌ای برای تولید بیشتر از شش یا هفت گوشی همراه هوشمند در سال ۲۰۱۶ ندارد. ادمین عزیز 2017

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      ممنون :)