درز تصاویر و مشخصات فنی Nokia 8 پیش از رونمایی رسمی؛ صفحه‌نمایش 5.7 اینچی QHD، شش گیگابایت رم و پردازنده اسنپ‌دراگون 835

احتمال زیادی داده می‌شود که نوکیا گوشی هوشمند قدرتمندی را با نام نوکیا ۸ برای رونمایی در کنگره جهانی موبایل در آستین داشته باشد، اکنون نیز شاهد درز تصاویر و مشخصات فنی Nokia 8 پیش از رونمایی رسمی آن هستیم.

0

نوکیا در مراسم CES 2017 از نمونه اولیه گوشی سخن به میان آورد که آنرا با نام رمز Supreme خطاب می‌کرد. احتمال زیادی داده می‌شود که Supreme در کنگره جهانی موبایل بارسلونا که حدود یک ماه دیگر برگزار میشود با نام گوشی نوکیا ۸ رونمایی شود.

پیش‌بینی می‌شود که نوکیا ۸ در دو نسخه با امکانات سخت‌افزاری متفاوت روانه بازار شود، به این ترتیب در یک مدل از نوکیا ۸ شاهد حضور پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۳۵، شش گیگابایت رم و دوربین ۲۴ مگاپیکسلی خواهیم بود. مدل دیگر نوکیا ۸ نیز ممکن است، از پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۲۱ و ۴ گیگابایت رم بهره بگیرد، در حال حاضر دوربین این مدل از نوکیا ۸ مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود در هر دو مدل از نوکیا ۸ شاهد حضور دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در قسمت جلوی گوشی باشیم، چه بسا که لنز این دوربین‌‌ها نیز ساخت دست کارل زایس باشد.

صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی با کیفیت QHD از نوع AMOLED و اسپیکرهای دوگانه در قسمت جلو نیز در دو مدل نوکیا ۸ پیش‌بینی می‌شود. نوکیا و کوالکام مدعی هستند سخت‌افزار به خدمت گرفته شده در نوکیا ۸ بهترین تجربه را از اجرای ویدئو در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

همان‌‌گونه که اشاره شد به احتمال بسیار زیاد در کنگره جهانی موبایل که به زودی در بارسلونا برگزار می‌شود شاهد نوکیا ۸ خواهیم بود. البته بدون شک در این مراسم پرچمدارهای دیگری نیز رونمایی خواهند شد و با این حساب باید دید نوکیا که چند سالی است در صنعت موبایل غیبت صغری دارد چگونه خواهد توانست در برابر سلاطین صنعت موبایل قد علم کند.

fonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.