درز تصویر رندر شده رسمی گوشی Moto G5 plus پلاس موتورولا

بازار شایعات گوشی Moto G5 Plus داغ است و چندی پیش شاهد تصاویری منتسب به این گوشی هوشمند تراز اول بودیم، اکنون نیز تصاویر رندر شده رسمی گوشی Moto G5 Plus موتورولا در فضای اینترنت دست به دست می‌چرخد.

0

طرفداران گوشی‌های هوشمند موتورولا به خوبی می‌دانند که این برند گوشی در دست ساخت با نام Moto G5 plus دارد، این‌‌گونه که پیداست، این گوشی هوشمند مراحل پایانی ساخت خود را طی می‌کند چرا که تصویر رندر شده Moto G5 plus، تصویر رسمی این گوشی هستند و از قرار معلوم موتورولا قصد دارد از این تصویر برای تبلیغات خبری Moto G5 plus استفاده کند.

این تصویر توسط یک نفر در رومانی به بیرون درز پیدا کرده و یکی از کاربران شبکه اجتماعی بزرگ چینی Weibo،‌تصویر رندر شده رسمی گوشی Moto G5 plus را منتشر کرده است. به این ترتیب هواداران گوشی‌های هوشمند تراز اول موتورولا تا زمان رونمایی کامل این گوشی می‌توانند با عکس‌ رندر شده Moto G5 plus دل خوش کنند.

پیش از این شایع شده بود این گوشی ۵.۵ اینچی تا دو ماه دیگر روانه بازار خواهد شد. به لحاظ رنگ‌بندی نیز گفته می‌شود که Moto G5 plus را در دو رنگ نقره‌ای و طلایی شاهد خواهیم بود.

در حال حاضر به لحاظ سخت‌افزاری، اطلاعات زیادی از این گوشی در دست نیست و گفته می‌شود که Moto G5 plus از صفحه‌نمایشی ۵.۵ اینچی بهره می‌برد،‌ ظاهرا این صفحه‌نمایش رزولوشنی برابر با فول‌ اچ‌دی دارد و پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون ۶۲۵ در قلب Moto G5 plus جا خوش کرده است. موتو جی ۵ پلاس از ۴ گیگابایت رم بهره خواهد برد و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به لحاظ دوربین نیز احتمال می‌رود در موتو جی ۵ پلاس، شاهد حضور یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در قسمت پشت گوشی با فلش دوگانه و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو  باشیم. احتمالا همانند سایر گوشی‌های تراز اول بازار،‌ در این گوشی نیز سنسور تشخیص اثر انگشت حضور خواهد داشت. باتری ۳۰۸۰ میلی‌آمپری به همراه اندروید نسخه ۷.۰ نوقا، سایر اطلاعات اصلی Moto G5 plus را تشکیل می‌دهند.

لازم به ذکر است که موتورولا تاکنون ساخت گوشی Moto G5 plus را تایید نکرده است و به این ترتیب تا زمان معرفی رسمی این محصول باید صبر پیشه کرد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.