آپدیت اندروید 7 نوقا گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ منتشر شد

شایع شده بود که قرار است آپدیت‌ اندروید نوقا برای پرچمداران سامسونگ در تاریخ ۲۷ دی ماه منتشر شود، اما سامسونگ زودتر عمل کرد و قبل از این تاریخ، چشم کاربران گوشی‌های گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج سامسونگ به آپدیت اندروید ۷ نوقا روشن شد.

0

در گوشه و کنار اینترنت شایع شده بود که آپدیت اندروید ۷ برای پرچمداران ۲۰۱۶ سامسونگ در تاریخ ۲۷ دی ‌ماه منتشر می‌شود، اما امروز به صورت رسمی سامسونگ آپدیت اندروید نسخه ۷.۰ نوقا را برای گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج منتشر کرد. در حال حاضر تنها کاربرانی این آپدیت را دریافت خواهند کرد که پیش از این نسخه آپدیت نسخه آزمایشی اندروید 7 نوقا را بر روی گلکسی 7 یا گلکسی 7 اج خود نصب کرده باشند.

بر اساس گفته کاربرانی که پیش از این آپدیت آزمایشی اندروید نوقا را دریافت کرده‌اند، آپدیت جدید را با حجم  آپدیت ۲۱۵ مگابایتی دانلود خواهند کرد. البته کاربرانی که نسخه آزمایشی این آپدیت را دریافت نکرده‌اند بدون شک باید آپدیت را در حجم بیشتری دریافت کنند. با این حساب احتمال می‌رود در همین یکی دو هفته دیگر، گوشی تمامی کاربران گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج به آپدیت اندروید ۷ نوقا مجهز شود. این‌گونه که پیداست امکانات زیادی را در آپدیت اندروید نوقا برای کاربران پرچمداران ۲۰۱۶ سامسونگ شاهد خواهیم بود.

سامسونگ مدعی است حدود ۲۰ ویژگی‌ جدید در این آپدیت قرار گرفته شده است، ظاهرا به لحاظ بصری نیز شاهد تغییراتی خواهیم بود. میان‌بر اپلیکیشن‌ها برای اپلیکیشن‌های پیش‌فرض سامسونگ و حالت جدید استفاده از چند پنجره را می‌توان از ویژگی‌هایی دانست که در آپدیت ۷ اندروید نوقا اضافه شده است. در این آپدیت جدید شاهد تغییراتی در رابط کاربری جدید سامسونگ نیز خواهیم بود. از قرار معلوم این تغییرات باعث تعامل بهتر کاربر می‌شود.

امکان تغییر رزولوشن صفحه‌نمایش توسط کاربر یکی از ویژگی‌هایی است که در این آپدیت جدید شاهد آن خواهیم بود، این ویژگی‌ باعث می‌شود تا فشار کمتری بر جی‌پی‌یو گوشی وارد شود و در نتیجه شاهد مصرف کمتر باتری گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج خواهیم بود. در کنار این موارد، اپلیکیشن پیام‌رسانی این گوشی‌های پرچمدار نیز با دریافت آپدیت ۷ نوقا شاهد بهینه‌سازی‌هایی خواهد بود. در این اپلیکیشن کاربر قادر است پیام‌ها را دسته‌بندی کند.

phonearena.com

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.