اچ‌تی‌سی یو اولترا رسما رونمایی شد؛ بدنه شیشه‌ای، صفحه‌نمایش دوم و بدون درگاه هدفون

شرکت اچ‌تی‌سی روز جاری از پرچمدار جدید خود از دسته گوشی‌های هوشمند سری U رونمایی کرد.

0

مشخصه اصلی این محصول، بهره‌مندی از صفحه‌نمایش ثانویه 2 اینچی با تراکم 520 پیکسل در هر اینچ در قسمت بالای صفحه‌نمایش اصلی است. ترکیبی که پیش از این در V20 ال‌جی شاهد بودیم. این محصول از بدنه شیشه‌ای در قسمت جلو و پشتی و البته فریم فلزی بهره‌ می‌برد. شیشه پشتی این محصول هم در هر چهار لبه، خمیده است. اچ‌تی‌سی اعلام کرده از فرایند منحصر‌به‌فردی به نام رسوب هیبریدی طیف نوری برای اینکه ترکیبی چند رنگه در شیشه ایجاد کند، بهره گرفته است.

در بخش نرم‌افزاری هم رابط کاربری سنس اچ‌تی‌سی از قابلیت هوش مصنوعی برای یادگیری رفتارهای کاربر و پیشنهاد هوشمند گزینه‌ها بهره مند شده است. این ابزار، مهم‌ترین مخاطبین و برنامه‌های شما را شناسایی کرده و هشدارهای مربوط به آن‌ها را روی صفحه‌نمایش ثانویه، پیش روی شما قرار خواهد داد. حتی پیشنهاد برای شارژ گوشی هم به شما اعلام خواهد شد.

این محصول از صفحه‌نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن QHD در کنار تراشه اسنپ‌دراگون 821 کوالکام و چهار گیگابایت رم بهره می‌برد. باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی در کنار اندروید 7.0 نوقا کامل‌کننده مشخصات این محصول است.

سیستم بوم‌ساند اچ‌تی‌سی به همراه چهار میکروفونی که همواره آماده شنیدن دستورات شما بوده و می‌توانند صدای سه‌بعدی را ضبط کنند از دیگر مشخصات این محصول است. درگاه یو‌اس‌بی هم جایگزین ورودی 3.5 میلی‌متری هدفون شده است. در بخش پشتی از دوربین 12 مگاپیکسلی مشابه با اچ‌تی‌سی 10 و در بخش جلو هم از دوربین 16 مگاپیکسلی استفاده شده است.

این محصول در قالب رنگ‌بندی آبی، صورتی، سیاه و سفید از امروز با قیمت 750 دلار آماده پیش فروش است. عرضه این پرچمدار از ماه مارس سال جاری آغاز خواهد شد.

Fonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.