گوگل سازندگان گوشی‌های اندرویدی را ملزم به استفاده از نوار اعلان اندروید 7 نوقا کرده است

گوگل با هزار و یک زحمت امکاناتی را به نسخه‌های جدید اندروید اضافه می‌کند، اما سازندگان گوشی‌های همراه از تمامی این ویژگی‌ها استفاده نمی‌کنند. به همین دلیل گوگل سازندگان گوشی‌های اندرویدی را ملزم به استفاده از نوار اعلان اندروید 7 نوقا کرده است.

0

نسخه‌های اندروید همیشه شاهد حضور امکاناتی بوده‌اند که سازندگان گوشی‌های همراه در حق این ویژگی‌ها کم لطفی کرده‌اند و در گوشی‌های ساخت دست خود شاهد این ویژگی‌ها نبوده‌ایم.

از قرار معلوم عدم استفاده از نوار اعلان اندروید ۷ نوقا توسط سازندگان گوشی‌های اندرویدی نیز به مذاق گوگل خوش نیامده است و  گوگل به این نکته در اسناد خود اشاره کرده است. بر این اساس، گوگل تاکید کرده است که در فرآیند ساخت گوشی‌های همراه هوشمند باید از نوار اعلان اندروید ۷ نوقا استفاده شود.

با این حساب اگر سازندگان گوشی‌های همراه اندرویدی از نوار اعلان اندروید ۷ نوقا در محصولات جدید خود استفاده نکنند، گوگل‌ آنها را از دسترسی‌ به سرویس‌های اندرویدی خود نظیر گوگل پلی و سایر سرویس‌هایی که در گوشی‌های همراه از جانب گوگل شاهد هستیم منع می‌کند.

androidcentral.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.