گوشی با صفحه‌نمایش تاشدنی سامسونگ قابل تبدیل به تبلت 7 اینچی بوده و تابستان آینده معرفی می‌شود

خبرهای زیادی از گوشی‌ تاشو سامسونگ به گوش می‌رسد، این امر از نزدیک شدن زمان رونمایی این گوشی حکایت دارد، بر اساس آخرین اخبار گوشی با صفحه‌نمایش تاشدنی سامسونگ قابل تبدیل به تبلت 7 اینچی بوده و تابستان آینده معرفی می‌شود.

0

اگر اخبار فارنت را دنبال کرده باشید، به احتمال زیاد به خاطر دارید که تاکنون خبرهای مختلفی در خصوص یک گوشی هوشمند جدید و متفاوت از جانب سامسونگ برخورده‌اید، این هوشمند قرار است صفحه‌نمایشی تاشو داشته باشد، در آخرین خبری که از این گوشی جدید داشتیم نیز گفتیم که، پتنت جدید سامسونگ به طراحی احتمالی Galaxy X اولین گوشی این شرکت با صفحه نمایش تاشو اشاره دارد.

همان‌‌گونه که اشاره شد، انتظار می‌رود این گوشی جدید تا سال آینده روانه بازار شود، اخیرا نیز شاهد انتشار خبرهایی از جانب منابع آگاه‌ کره‌ای هستیم که اطلاعات بیشتری را از این گوشی هوشمند تاشو و همچنین زمان عرضه آن به بازار منتشر کرده‌اند.

بر اساس این اخبار، سامسونگ ممکن است حدود یک صد هزار دستگاه از این گوش را در تابستان آینده راهی بازار کند. جالب اینجاست که ظاهرا، صفحه‌نمایش این گوشی از آنچه فکرش را می‌کردیم بزرگ‌تر است و ابعادی ۷ اینچی دارد. البته از آنجایی که این صفحه‌نمایش ۷ اینچی به داخل تا می‌شود، ابعاد آن در حین استفاده به عنوان گوشی، نصف خواهد شد.

ظاهرا سامسونگ پیش از این صفحه‌نمایش این گوشی را به نوعی طراحی کرده بود که در حین تاشدن به داخل جمع شود. اما از مرداد ماه گذشته نظر خود را تغییر داد و صفحه‌نمایش گوشی هوشمند تاشو سامسونگ، به بیرون تا می‌شود.

جالب اینجاست که سامسونگ در حال حاضر پتنت صفحه‌نمایش گوشی را که به داخل جمع می‌شود در کنار پتنت صفحه‌نمایش گوشی که به بیرون تا می‌شود را به ثبت رسانده است، به همین دلیل به راحتی می‌تواند بر روی نحوه باز شدن صفحه‌نمایش گوشی هوشمند تاشوی خود مانور بدهد.

در پایان به این نکته نیز باید اشاره کرد که ظاهرا هنوز تصمیم سامسونگ برای عرضه این گوشی با صفحه‌نمایش تاشو قطعی نشده است و پس از بررسی‌های بیشتر و شناخت بازار، زمان قطعی عرضه این محصول جدید و انقلابی به بازار مشخص خواهد شد.

sammobile.com

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.