این تصاویر درز کرده احتمالا Xiaomi Mi 6 با صفحه‌نمایش مجهز به لبه‌های خمیده را به نمایش می‌گذارند

مدتی است که در گوشه و کنار اینترنت شاهد شایعات گوشی هوشمندی هستیم که از قرار معلوم آنرا با نام شیائومی Mi 6 خواهیم شناخت، اکنون هم تصاویری از این گوشی‌ به بیرون درز کرده است که احتمالا Xiaomi Mi 6 با صفحه‌نمایش مجهز به لبه‌های خمیده را به نمایش می‌گذارند.

0

مدتی است که شاهد شایعات گوشی هوشمند شیائومی Mi 6 هستیم. این شایعات به تازگی قوت گرفته و حتی گفته می‌شود که این گوشی هوشمند تراز اول، مراحل پایانی ساخت خود را می‌گذارند و شیائومی قرار است Mi 6 را نهایتا تا یک ماه دیگر روانه بازار کند. اکنون نیز از جانب یک وب‌سایت چینی شاهد انتشار تصاویری هستیم که به شیائومی Mi 6 نسبت داده شده است.

بنا به ادعای این وب‌سایت چینی، گوشی هوشمند شیائومی Mi 6 در دو نسخه مختلف روانه بازار می‌شود، جالب اینجاست که ظاهرا شیائومی شیوه عرضه گلکسی‌های اس ۶ و ۷ سامسونگ را در پیش گرفته است و قرار است پرچمدار شیائومی را در دو نسخه مختلف شاهد باشیم. جالب‌تر اینکه این‌گونه که پیداست یک نسخه از Mi 6 شیائومی صفحه‌ صافی دارد و صفحه ‌نمایش یک مدل از شیائومی Mi 6 خمیده طراحی شده است. همان‌گونه که اشاره شد با این حساب می‌توان گفت شیائومی در نحوه تولید و عرضه گوشی‌های پرچمدار، جا پای سامسونگ گذاشته است.

شیائومی در خصوص مشخصات فنی این گوشی‌های تراز اول تاکنون سکوت اختیار کرده است، اما انتظار می‌رود شیائومی Mi 6 از چهار گیگابایت رم بهره بگیرد، در صورتی که گفته می‌شود، نسخه پرو این گوشی ۶ گیگابایت رم خواهد داشت. انتظار حضور پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۳۵، سنسور تشخیص اثر انگشت در قسمت جلوی گوشی و باتری ۴ هزار میلی‌آمپری را در این گوشی‌ها خواهیم داشت. گفته می‌شود هر دو گوشی از فناوری شارژ سریع نسخه ۴.۰ نیز بهره خواهد گرفت. به لحاظ قیمت هم منابع آگاه از قیمت‌گذاری حدود ۲۸۸ دلار برای شیائومی Mi 6 و 360 دلار برای شیائومی Mi 6 Pro خبر می‌دهند.

phandroid.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.