اپ‌نت: شکار حیوانات DEER HUNTER CLASSIC

تجربه یک شکار واقعی هرچند به خاطر غریزه انسان احساسی لذت‌بخش است اما با روحیه همه انسان‌ها سازگار نیست و از طرفی امری ناپسند و غیراخلاقی محسوب می‌شود. اما در دنیای مجازی بازی‌ها می‌توان همان لذت را تجربه کرد ولی بدون خشونت واقعی. بازی DEER HUNTER CLASSIC نسخه کلاسیک بازی معروف شکارچی حیوانات است که لذت یک شکار واقعی را برای کاربران اندرویدی خود به ارمغان میاورد.

0

در این بازی می‌توان با انواع سلاح‌ها و تجهیزات شکار مانند تفنگ، جلیقه، چکمه و… به شکار حیواناتی چون خرس، گوزن و صدها گونه دیگر پرداخت. شکارچی یا همان بازیکن در محیطی کاملا طبیعی در جنگل‌هایی واقعی که طبق نقشه در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد به شکاری هیجان‌انگیز و طبیعی می‌پردازد. از شمال غرب اقیانوس آرام این سفر مهیج آغاز شده و تا آفریقای مرکزی ادامه می‌یابد. این سفر در محیط‌های مختلف جنگل و صحرا که به‌صورت واقعی و طبیعی هستند صورت می‌پذیرد.

بازیکن این توانایی را دارد که سلاح‌های خود را بهبود ببخشد و آن‌ها را سفارشی‌سازی نماید حتی می‌تواند شخصیت‌های بازی را نیز شخصی‌سازی کرده و نیز از استراتژی‌های مختلف در موقعیت‌های گوناگون استفاده نماید. کنترل بازی به صورت لمسی بوده و یکی از موقعیت‌ها در شب است که دوربین ایکس ری در اختیار او قرار داده می‌شود تا بتواند از دید خوبی در شب برخوردار شود. شکارچیان دیگر می‌توانند با بازیکن یک کلوپ تشکیل داده و به صورت گروهی به شکار بپردازند. محیط بازی بسیار زیبا و مهیج و گرافیک آن HD است و موسیقی جذابی نیز آن را همراهی می‌کند.

بازی DEER HUNTER CLASSIC را می‌توانید از گوگل‌پلی یا فارسروید دانلود نمایید.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.