حالا می‌توانید از تغییر لوگوی گوگل بلافاصله مطلع شوید

از این به بعد می‌توانید از اضافه شدن لوگوهای تعاملی جدید به موتور جستجوگر گوگل بدون مراجعه به صفحه اصلی آن مطلع و باخبر شوید.

0

همان‌طور که می‌دانید شرکت گوگل به مناسبت جشن‌ها، رویدادهای خاص و یا حتی پیروزی‌ها و شکست‌ها، لوگوهای تعاملی را در صفحه اول موتور جستجوی خود قرار می‌دهد.

اگرچه روزانه بارها و بارها از موتورجستجوگر این شرکت استفاده می‌کنیم اما بازهم ممکن است برخی از این لوگوها را مشاهده نکنیم. با این اوصاف، گوگل تصمیم گرفته قابلیت جدیدی را در اختیار کاربران قراردهد تا از به‌روزرسانی و تغییر لوگوهای تعاملی مطلع شوند. نکته قابل توجه اینکه برای اطلاع از لوگوهای جدید، نیازی هم به چک کردن صفحه اصلی گوگل نخواهد بود.

به این منظور کافی است Google App را روی گوشی خود اجرا کرده، انگشت خود را برای دسترسی به منوی پیمایش، از سمت چپ به راست بکشید و با رفتن به قسمت تنظیمات، گزینه Notifications را انتخاب کنید. پس از این مرحله کافی است Doodles را فعال کنید. پس از این، با ظاهر شدن لوگویی جدید، در قالب دریافت یک هشدار جدید از حضور آن مطلع خواهید شد.

نکته قابل توجه اینکه هیچ هشداری برای لوگوهای غیرتعاملی شاهد نخواهید بود و تنها مواردی که حاوی بازی، ویدئو و محتویات دیگر باشند پیش روی شما قرار خواهند گرفت.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.