سامسونگ فروش 60 میلیون دستگاه گلکسی اس 8 را در سر دارد

شکست سامسونگ شاید مهمترین بهانه‌ برای آماده شدن کامل سامسونگ برای گلکسی اس 8 باشد و حالا گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که این شرکت فروش 60 میلیون گلکسی اس 8 را هدف گرفته است.

1

کهکشانی‌های سری‌ اس سامسونگ هیچگاه بدون طرفدار نبوده‌اند و مشخصه و کارایی بالای آنها نه تنها مشتریان گذشته را وفادار نگهداشته که هواداران جدیدی را نیز به سمت خود جذب کرده است.

بنابر گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های محلی کره‌، ظاهرا سامسونگ اعتقاد دارد گلکسی اس 8 به قدری موفق خواهد بود که این شرکت برای عرضه‌ی 60 میلیون دستگاه از آن برنامه‌‌ریزی کرده و انتظار دارد با اختلافی قابل توجه در فروش از سری‌های قبل آن پیشی بگیرد.

ادعای بزرگی است! با نگاهی به گذشته‌ی این شرکت می‌بینیم که گلکسی اس 4 با فروش 70 میلیون و به دنبال آن کهکشانی‌های بعدی با فروش 48 و 45 میلیون دستگاه رکورددار بوده‌اند.

گذر زمان همه چیز را روشن خواهد کرد. آیا به رغم اتفاقاتی که سال گذشته برای نوت 7 سامسونگ روی داد این برند باز هم محبوبیت خود را حفظ خواهد کرد؟ باید منتظر بود و دید که آیا سامسونگ از این ادعا سربلند بیرون خواهد آمد یا خیر!

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. محمد می‌گوید

    سریعتر بیاد خودم می خرم به خاطر زیبا بودنش.