قیمت نینتندو سوئیچ؛ احتمالا 250 دلار البته در ژاپن!

یکی از روزنامه‌های معتبر ژاپنی، حدس و گمان‌هایی را در خصوص قیمت کنسول جدید نینتندو مطرح کرده است. بر طبق عادت همیشگی، نینتندو محصول جدیدی را به نمایش گذاشته و پس از آن روزنامه Nikkei جزئیات کلیدی آن را پیش از رونمایی رسمی اعلام می‌کند.

0

این روزنامه ژاپنی پیش از این جزئیات کلیدی 3DS و همچنین قیمت تقریبی عرضه Wii U را به درستی پیش‌بینی کرده بود. حالا نوبت به نینتندو سوئیچ رسیده تا در لیست پیش‌بینی‌های Nikkei قرارگیرد.

این روزنامه مدعی شده خریداران باید حدود 25 هزار ین برای خرید کنسول جدید نینتندو سوئیچ در ژاپن بپردازند که حدود 215 دلار می‌شود. اگرچه طرح این قیمت، خبری ایده‌آل برای طرفداران نینتندو سوئیچ به حساب می‌آید اما هنوز نمی‌توان با قاطعیت از تایید آن سخن گفت. حتی در صورتی که این خبر درست باشد نمی‌توان قیمت عرضه جهانی نینتندو سوئیچ را بر اساس نرخ برابری‌های ارزی بدست آورد. به عنوان مثال، Wii U هم با قیمتی متفاوت از کشور ژاپن، در بازارهای جهانی عرضه شده بود.

انتظار می‌رود نینتندو جزئیات بیشتر شامل قیمت کنسول جدید خود را در تاریخ سیزدهم ژانویه به‌طور رسمی اعلام کند. این در حالی است که سوئیچ باید از نظر قیمتی با کنسول‌هایی نظیر ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 رقابت کند که این امر چالش آسانی نخواهد بود.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.