درز ویدئوی تبلیغاتی HTC Ocean پیش از رونمایی رسمی

تنها چند روز تا معرفی محصول جدید HTC باقی مانده است، و اطلاعات مختلف در مورد محصولاتی که قرار است معرفی شوند بدون توقف در حال انتشار هستند.

1

Evan Blass یکی از افراد مشهوری که همیشه در تویتر خود این‌گونه مطالب را منتشر کرده است، امروز ویدئویی تبلیغاتی را منتشر کرد که به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی قصد داشته آن را در مراسم خود در تاریخ پنج‌شنبه 23 دی ماه نمایش دهد.

این که در ویدئو نمایش داده می‌شود HTC Ocean نام دارد و ممکن است تغییر نام دهد، اما اهمیت مسئله نام و ظاهر و زمان معرفی گوشی نیست. بلکه اچ‌تی‌سی توانسته کاربری بسیار کارآمد و تازه‌ای را برای لبه‌های گوشی در نظر بگیرد، این شرکت به گونه‌ای این گوشی را ساخته که حتی لبه‌های گوشی نیز بتوانند امور شما را انجام دهند!

این اسمارت‌فون به شما اجازه می‌دهد تا با اسکرول کردن انگشتان خود روی لبه گوشی اپلکیشن‌های مختلف را ببینید و می‌توانید با ضربه زدن یکی از آن‌ها را باز کنید. این تکنولوژی به نظر بیشتر از یک حقه تبلیغاتی است و ممکن است واقعا کارآمد باشد گرچه باید بدانیم که چقدر در عمل نرم و قوی است.

در ویدئو اچ‌تی‌سی نمایش داده که به راحتی می‌توان با استفاده از لبه گوشی یک سلفی گرفت. طبیعتا استفاده‌های دیگری برای این قسمت از گوشی وجود خواهد داشت و حتی ممکن است که قابلیت شخصی‌سازی نیز داشته باشد.

انتظار می‌رود تا این شرکت در تاریخ 23 دی ماه در مراسمی محصولاتی همچون HTC U Ulltra و یا HTC U Play را معرفی کند که همگی از رابط کاربری جدید شرکت بهره می‌برند. همچنین اسمارت‌فون میان‌رده شرکت HTC One X10 نیز ممکن است در همین حوالی معرفی شود.

PhoneArena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سعید می‌گوید

    از پردازنده اسنپ 835 استفاده کرده؟