مک‌بوک پروهای 2017 اپل شاید با صفحه‌نمایش IGZO عرضه شوند

شرکت اپل قصد دارد مک‌بوک‌پروهای سال 2017 خود را با بهره‌گیری از صفحه‌نمایش‌های IGZO به مرحله تولید برساند تا عملکرد بهتر باتری را در این محصولات تضمین کند.

2

درحالی که اپل همچنان مدعی است مک‌بوک‌پروهای تولیدی این شرکت مشکلی از نظر باتری ندارند، Consumer Reports در بیانیه جدید خود اعلام کرده عوامل مختلفی می‌توانند بر عملکرد باتری این محصول اپل تاثیرگذاشته تا نتایج برای کاربران، متفاوت از ادعای اپل باشد. با این تفاسیر، این سازمان در جمع‌بندی خود اعلام کرده به هیچ‌وجه خرید مک‌بوک پروهای سال 2016 اپل را به خریداران توصیه نمی‌کند. این در حالی است که بنابر گزارش‌های منتشر شده از وب‌سایت‌هایی نظیر دیجی‌تامیز و مک‌رومرز، اپل قصد دارد در تولید نسخه 2017 مک‌بوک‌های خود از صفحه‌نمایش‌های IGZO استفاده کند.

صفحه‌نمایش‌های IGZO مصرف انرژی کم‌تری دارند و این امکان را فراهم می‌کنند تا لپ‌تاپ برای مدت طولانی‌تری با یک‌بار شارژ باتری، قابل استفاده باشد. این در حالی است که با استفاده از این صفحه‌نمایش‌ها، رسیدن به میزان روشنایی بیشتر نیز امکان‌پذیر خواهد شد. نکته منفی در خصوص این صفحه‌نمایش‌ها، هزینه بالایی است که در فرایند تولید دارند. هزینه‌ای که در نهایت می‌تواند به افزایش قیمت تمام شده محصول منجر شود. با این تفاسیر، باید منتظر ماند و دید اپل چه راهکاری را برای جلوگیری از افزایش ناگهانی قیمت لپ‌تاپ‌های جدید خود درنظر خواهد گرفت.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. erfan izadi می‌گوید

    به به…

    Long time no see حسن آقا!!!!اگه درست نوشته باشم عبارت انگلیسیه رو!!!!!

    1. حسن کریمی می‌گوید

      مخلصیم عرفان جان. در خدمتیم. شما خودتون درستید.