۷۶ درصد از گجت‌های اپل حالا به iOS 10 مجهز هستند

آمار جدید منتشر شده از جانب اپل حکایت از حضور موفق iOS نسخه ۱۰ بر روی گجت‌های اپل دارد. بر اساس گزارشی که اپل منتشر کرده است، اکنون ۷۶ درصد از گجت‌های اپل به iOS 10 آپدیت شده‌اند

0

اپل جدیدترین گزارش مربوط به حضور iOS 10 در بین گجت‌های خود را منتشر کرد. با نگاه به این گزارش می‌توان گفت iOS 10 حضور موفقی داشته است و توانسته جای خود را در ۷۶ درصد از گجت‌های اپل باز کند.

لازم به ذکر است که این میزان نسبت به آخرین باری که اپل آمار iOS 10 را منتشر کرد به میزان ۱۳ درصد افزایش داشته است. بد نیست بدانید حدود ۳ ماه پیش این امار برابر با ۶۰ درصد بود. از طرف دیگر iOS نسخه 9 روزهای پایان عمر خود را سپری می‌کند و اکنون تنها بر روی ۱۸ درصد از دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل iOS نصب است. سایر نسخه‌های قدیمی‌تر iOS هم سهم بسیار کمی دارند و تنها ۶ درصد از گجت‌های اپل از نسخه‌های قدیمی iOS استفاه می‌کنند.

اپل به تازگی نسخه آپدیت iOS 10.2 را نیز منتشر کرده است، در این آپدیت جدید شاهد تغییرات و امکانات ویژه‌ای بودیم که اضافه شدن حدود ۱۰۰ کاراکتر جدید emoji را در کنار تصاویر والپیپر جدید و افکت‌هایی برای اپلیکیشن آی‌مسیج را می‌توان از تغییرات جدید این آپدیت ذکر کرد. یک اپلیکیشن جدید تی‌وی، تغییراتی در قسمت درخواست کمک‌های اضطراری SOS و بهینه‌سازی‌هایی برای اپلیکیشن پخش موسیقی را نیز در آپدیت iOS 10.2 شاهد بودیم.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.