آلکاتل گوشی A3 XL را با صفحه‌نمایش 6 اینچی معرفی کرد

در حالی که اغلب تولیدکنندگان گوشی همراه در نظر دارند محصولات بالا رده خود را در نمایشگاه‌ 2017 MWC معرفی می‌کنند، ببرند آلکاتل که اکنون زیر مجموعه شرکت TCL محسوب می‌شود، روز گذشته در CES2017 از گوشی A3 XL رونمایی کرد.

0

به نظر می‌رسد آلکاتل در سال 2017 نیز کماکان از سیاست عرضه گوشی‌های مقرون به صرفه پیروی کند و در همین رابطه در نمایشگاه CES2017 از خانواده “A” گوشی‌های هوشمند خود رونمایی کرد. توجه داشته باشید که همیشه وقت عرضه محصولات بالا رده و لوکس نمی‌تواند باعث موفقیت شود و این بالاترین امکانات در کنار تعیین قیمت رقابتی است که می‌تواند بقا یک شرکت را در یک بازار اشباع تضمین کند.

آلکاتل گوشی A3 XL دارای نمایشگر 6 اینچی IPS LF و بدنه‌ای پلاستیکی با ابعاد 165 در 82.5 در 7.9 میلی‌متر است. البته توقع ارائه وضوح تصویر فوق‌العاده‌ای از پنل نمایشگر آن نباید داشته باشیم، زیرا همان‌طور که گفته شد سری “A” گوشی‌های آلکاتل همگی مقرون به صرفه هستند.

به هر حال این گوشی بلند قامت در سینه میزبان چهار هسته MT8735B مدیاتک با کلاک فرکانس 1.1 گیگاهرتز، 1 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی است؛ هرچند که امکان دسترسی به حافظه 32 گیگابایتی با استفاده از کارت حافظه میکرو اس‌دی نیز قابل دسترس است.

از دیگر ویژگی‌های آلکاتل گوشی A3 XL که در ماه‌های آینده در بازارهای هدف عرضه می‌شود، می‌توان به بهرهمندی پیش‌فرض از اندروید 7 نوقا، دوربین اصلی و سلفی به ترتیب 8 و 5 مگاپیکسلی، بلوتوث 4.2، سنسور اثر انگشت و باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.