گزارش فارنت از مراسم قرعه‌کشی ایسوس در مجتمع چهارسو

مراسم قرعه کشی یک دستگاه خودروی 206 به خریداران گوشی های هوشمند ایسوس، در مرکز خرید چهارسو برگزار شد.

0

مراسم قرعه کشی یک دستگاه خودروی 206 به خریداران گوشی های هوشمند ایسوس، عصر پنجشنبه، 16 دی ماه، در مرکز خرید چهارسو برگزار شد. در این قرعه کشی نزدیک به 5 هزار نفر از خریداران گوشی های هوشمند ایسوس که از 29 مرداد تا 24 مهرماه امسال اقدام به خرید یکی از گوشی های هوشمند ایسوس کرده بودند، شرکت داشتند که از میان آنها به قید قرعه به یک نفر یک دستگاه پژو 206 اهدا شد.

این مراسم با حضور حسام عزیزی؛ مدیر فروش ایسوس در ایران و اورانی پور عضو هیئت رئیسه اتحادیه فروشندگان موبایل در طبقه منفی 1 مرکز خرید چهارسو با حضور مشتریان و خریداران ایسوس برگزار شد که در پایان مهدی جعفری از بندر امام خمینی که مشتری یک دستگاه زن فون 2 بود، برنده خودروی 206 شد.

ابتدای مراسم و قبل از قرعه کشی به تعدادی از حاضرین پاوربانک ایسوس اهدا شد و به تعدادی از شرکت کنندگان در دوره قبلی جشنواره، ساعت هوشمند ایسوس اهدا شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.