فلش مموری سن‌دیسک اکستریم با سرعتی برابر با SSD رونمایی شد

شرکت سن‌دیسک در نمایشگاه CES 2017 از فلش مموری جدید خود با سرعتی در سطح درایوهای SSD رونمایی کرد.

0

سن‌دیسک سابقه خوبی در زمینه تولید تجهیزات ذخیره‌سازی جانبی با ظرفیتی فراتر از محصولات متداول بازار دارد. این در حالی است که در معرفی جدید این شرکت، تمرکز روی بهبود سرعت در این تجهیزات ذخیره‌سازی جانبی قرار گرفته است. SanDisk Extreme Pro  محصول جدید این شرکت، سازگار با یو‌اس‌بی 3.1 مدعی است که سرعتی هم‌پای درایوهای SSD را در قالب درایوی کوچک پیش روی کاربر قرار می‌دهد.

این درایو با بهره‌گیری از اینترفیس یو‌اس‌بی 3.1 سرعت خواندن اطلاعات را به 420 مگابایت بر ثانیه رسانده است. این در حالی است که سرعت نوشتن اطلاعات هم در این محصول به 380 مگابایت بر ثانیه می‌رسد. این سرعت، توان کافی برای انتقال یک فیلم سینمایی با رزولوشن 4K را در مدت زمان 15 ثانیه فراهم می‌کند. درنظر داشته باشید که برخی درایوهای M.2 از نوع SSD سرعت انتقال را به محدوده گیگابایت بر ثانیه رسانده‌اند.

این درایو از پوشش آلومینیومی و همچنین کانکتور جمع‌شدنی به‌منظور بهبود ظاهر و همچنین افزایش دوام بهره‌مند شده است. نرم‌افزار SecureAccess سن دیسک هم به عنوان راهکاری برای رمزگذاری فایل‌های موجود روی این درایو در قالب بهره‌مندی از استاندارد 128 بیتی AES در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. به‌منظور بازیابی اطلاعات هم کاربران می‌توانند از نرم‌افزار RescuePro Deluxe موجود روی این درایو استفاده کنند.

این محصول در قالب فضای ذخیره‌سازی 128 و 256 گیگابایتی از ماه جاری به بازار عرضه خواهد شد. مدل سطح بالای این درایو 180 دلار قیمت دارد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.