سونی هدفون‌ها و اسپیکرهای جدید سری Extra Bass خود را معرفی کرد

شرکت سونی در نمایشگاه CES 2017 از هدفون‌ها و اسپیکرهای جدید خود از سری Extra Bass رونمایی کرد.

0

این شرکت پیش از این و در ماه سپتامبر از هدفون‌های سطح بالا و بی‌سیم خود با قابلیت حذف نویز، با مدل MDR-1000X رونمایی کرده بود اما در نمایشگاه CES امسال مجموعه‌ای از میان‌رده‌های جدید را به سری Extra Bass اضافه کرد. در این رونمایی، پیش از هر چیز، دو مدل بی‌سیم این شرکت یعنی MDR-XB950N1 و MDRXB950B1 خودنمایی می‌کرد. تفاوت اصلی این دو محصول در مقایسه با نمونه‌های پیشین را می‌توان در اضافه شدن تکنولوژی حذف نویز به مدل N1 مشاهده کرد. هر دو محصول از تکنولوژی NFC برای برقراری ارتباط آسان استفاده می‌کنند. این در حالی است که استانداردهای AptX و AAC هم به‌منظور بهبود ارتباطات، مد نظر قرار گرفته‌اند.

با استفاده از مدل MDR-XB950B1 امکان پخش موسیقی برای 18 ساعت را خواهید داشت. این در حالی است که اضافه شدن قابلیت حذف نویز در مدل N1 هم تاثیر چندانی روی زمان ممکن برای استفاده از هدفون نداشته است. با این تفاسیر، به‌نظر می‌رسد امکان استفاده برای مدت 22 ساعت پیش از نیاز به شارژ مجدد، شاخصی نرمال برای استفاده در حالت عادی باشد. با استفاده از برنامه Headphones Connect هم می‌توانید بهینه‌سازی برای گوش دادن به محتویات صوتی در محیط‌هایی نظیر باشگاه، فضای باز و یا سالن‌های کنسرت را امکان‌پذیر سازید. این نرم‌افزار امکان تنظیم مقدار بیس را برای مطابقت هرچه بیشتر با خواسته‌های شما فراهم می‌کند. در مدل MDR-XB950N1 هم نرم‌افزار موجود، امکان غیرفعال کردن قابلیت حذف نویز را میسر می‌سازد.

سونی از نسخه سیم‌دار و روی گوشی از مدل MDR-XB550AP هم در این نمایشگاه رونمایی کرد. این محصول در پنج‌رنگ و به همراه یک ریموت مخصوص عرضه خواهد شد. علاوه بر این، مدل اسپورت داخل گوشی MDR-XB510AS نیز به بازار عرضه خواهد شد. هر دو محصول یادشده ضد آب و ضد عرق خواهند بود تا نگرانی از بابت آسیب دیدن آن‌ها در محیط مرطوب و یا هنگام ورزش کردن نداشته باشید. متاسفانه سونی قیمت این محصولات را اعلام نکرده و تنها به ذکر این نکته بسنده کرده که هدفون‌های یادشده از بهار 2017 میلادی به بازار عرضه خواهند شد.

اگر اسپیکرهای بلوتوثی، بیش از محصولات یادشده مورد توجه شما قراردارند گزینه‌های جدیدی بازهم در قالب سری Extra Bass پیش روی شما خواهند بود. سونی در نمایشگاه سال جاری از مدل‌های ویژه با افکت‌های نوری سرخود رونمایی کرده است. این در حالی است که شرکت‌های دیگر هم از مدت‌ها پیش، افکت‌های گرافیکی را در چنین محصولاتی ادغام کرده بودند. تمامی مدل های SRS-XB40، SRS-XB30 و SRS-XB20 از این سیستم نورپردازی بهره‌مند شده‌اند. این در حالی است که در قالب محصولات جدید، امکان ترکیب تا ده اسپیکر مختلف از هر سه‌مدل، برای رسیدن به صدایی با حجم بیشتر هم وجود دارد. اپلیکیشن SongPal سونی وظیفه ایجاد ارتباط میان اسپیکرها و مدیریت قابلیت‌هایی نظیر خاموش کردن چراغ‌ها را برعهده می‌گیرد. در SRS-XB40 می‌توانید از قابلیت کنترل نورپردازی و رنگ‌ها نظیر آنچه توسط دی‌جی‌ها انجام می‌شود نیز بهره ببرید.

برای کاربرانی که به دنبال محصولی جمع و جورتر هستند، سونی، SRS-XB10 را معرفی کرده است. اسپیکر کوچک 3 اینچ در 3 اینچ که این شرکت مدعی شده علی‌رغم ابعاد کوچک خود همچنان بیس بالایی دارد. این در حالی است که با ترکیب دو اسپیکر از این مدل می‌توانید به حالت استریو دست پیدا کنید. متاسفانه سونی قیمت این دسته از محصولات خود را هم اعلام نکرده است. عرضه این اسپیکرها از بهار سال 2017 میلادی آغاز خواهد شد.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.