پروژکتور ۱۳ هزاردلاری HiSense تصویری صد اینچی را با وضوح 4K به نمایش می‌گذارد

شرکت HiSense از پروژکتور 13 هزار دلاری جدید خود با امکان ایجاد تصاویر صد اینچی، در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کرد.

0

پس از چندسال غیبت در نمایشگاه‌های حوزه‌ تکنولوژی، پروژکتورهای لیزری بار دیگر به این سطح از بازار بازگشته‌اند. پیش از این شاهد رونمایی ال‌جی از پروژکتوری لیزری جدید بودیم و حالا HiSense هم محصول جدیدی را برای نمایش در CES 2017 آماده کرده است. برخلاف پروژکتور ال‌جی که از رزولوشن تمام اچ‌دی پشتیبانی می‌کند، پروژکتور هایسنس امکان نمایش تصاویر 100 اینچی 4K را از فاصله چند اینچی خواهد داشت. نکته قابل توجه اینکه روشنایی 2700 لومنی این محصول، استفاده از آن در طول روز را هم امکان‌پذیر خواهد ساخت. پروژکتور جدید که 4K Laser Cast TV نام دارد سازگاری کاملی هم با محتویات HDR داشته، از سیستم صوتی 5.1 بهره می‌برد و البته از تابستان آتی به بازار عرضه خواهد شد.

در صورتی که به جای این پروژکتورها، استفاده از تلویزیون‌های استاندارد را ترجیح می دهید، هایسنس بازهم گزینه‌های ویژه‌ای را برای شما درنظر گرفته است. اولین مدل 4K از سری Roku که در واقع مدلی 75 اینچی مجهز به دالبی ویژن است، با قیمت 2000 دلار به بازار عرضه خواهد شد. دیگر تلویزیون‌های 4k این شرکت در ابعاد مختلف تا 86 اینچ به بازار عرضه خواهند شد. مدل استاندارد 4K این شرکت با تکنولوژی پیشرفته ULED و امکان کاهش نور پس‌زمینه، در اندازه 75 اینچ و با قیمت 6000 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

Hisense شاید مطرح‌ترین برند فعال بازار تولید تلویزیون در CES نباشد اما بهره‌مندی این شرکت از تکنولوژی‌های شرکت شارپ، مطمئنا به بهبود کیفیت محصولات این شرکت کمک خواهد کرد.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.