اچ‌تی‌سی Vive Deluxe Audio Strap استفاده از هدست واقعیت مجازی این شرکت را راحت‌تر می‌کند

در حالی که طی چندین فصل مالی اخیر شرکت اچ‌تی‌سی با ضرر دهی در بازار گوشی‌های همراه رو به رو بوده، با این حال هدست واقعیت مجازی Vive فروش موفق آمیزی را در بازار تجربه کرد و همین امر نیز باعث شد این شرکت تایوانی را به سرمایه‌گذاری کلانی در بخش واقعیت مجازی خود انجام دهد.

0

در همین راستا ‌اچ‌تی‌سی که صرفاً با محصولات قدیمی خود به نمایشگاه CES2017 آمده، چند ساعت پیش Vive Deluxe Audio Strap را برای ارائه تجربه کاربری بهتر از هدست‌های واقعیت مجازی وایو معرفی کرد.

همان‌طور که می‌دانید شرکت‌های صاحب هدست واقعیت مجازی، اغلب بر روی افزایش کیفیت خروجی تصویر کار می‌کنند با این حال اچ‌تی‌سی معتقد است که واقعت مجازی بایستی تلفیقی از صدا و تصویر باشد. از این رو Vive Deluxe Audio Strap را برای ارتقا سطح کیفی صدای خروجی هدست‌های واقعیت مجازی وایو عرضه کرده است.

هرچند استفاده از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در هدست وایو، انعطاف‌پذیری بالایی را برای این هدست واقعیت مجازی به ارمغان آورده، اما کاربر باز هم در عمل به دلیل استفاده از سیم، با محدودیت‌هایی مواجه است. Deluxe Audio Strap در حقیقت آمده است تا به طور کلی نیاز به استفاده از یک هدفون جانبی در وایو را از بین ببرد.

البته Deluxe Audio Strap نسبت به سایر هدفون‌های بازار از ظاهری ارگونومیک‌تر برخوردار بوده و جایگاه هدفون نیز روی آن، از پشت هدست وایو قابل تنظیم است و کاربر می‌تواند با استفاده از آن محل قرارگیری گوشی‌ها را بسته به ابعاد سر خود تنظیم کند.

theverge

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.