هواوی دستیار صوتی آمازون الکسا را به میت ۹ می‌آورد

هواوی قصد دارد در قالب به‌روزرسانی نرم‌افزاری ویژه‌ای، الکسا، دستیار هوشمند صوتی آمازون را به میت 9 اضافه کند.

0

ازهمان بدو تولید، یکی از اولویت‌های اصلی هواوی در خصوص میت 9، تمرکز روی تجهیز آن به قابلیت‌های ویژه برپایه استفاده از تکنولوژی یادگیری ماشینی بوده است. به همین منظور، الگوریتم یادگیری ماشینی ویژه‌ای برای این محصول طراحی شده تا کارایی گوشی در پرتو یادگیری الگوهای کاربر در استفاده از گوشی‌ و یا اختصاص منابعی نظیر رم، بهبود یابد. این در حالی است که به‌نظر می‌رسد توقعات هواوی در زمینه هوش مصنوعی به همین‌جا محدود نخواهد شد. سخنگوی هواوی در گفتگو با وب‌سایت Engadget تایید کرده که هواوی میت 9 به روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی را برای اضافه شدن دستیار هوشمند صوتی شرکت آمازون یعنی الکسا دریافت خواهد کرد.

هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص زمان عرضه این به‌روزرسانی در دست نیست اما آن‌طور که از شواهد امر پیداست، این آپدیت نرم‌افزاری در آمریکا و دیگر کشورهای جهان عرضه خواهد شد. هواوی میت 9 با قیمت 599 دلار از طریق آمازون، بست‌بای، B&H و NewEgg به بازار عرضه خواهد شد اما هنوز مشخص نیست که آیا این سری از گوشی‌های میت 9، به‌روزرسانی الکسا را به‌طور پیش‌فرض خواهند داشت یا نه؟!

این در حالی است که در حال حاضر استفاده از دستیارهای مجازی در گوشی‌های هوشمند شرکت‌های مختلف، امری طبیعی به‌نظر می‌رسد. اپل از Siri استفاده می‌کند، گوگل، Assistant دستیار هوشمند خود را دارد و شرکت‌هایی نظیر سامسونگ هم قصد دارند با رونمایی از پرچمداران جدید خود محصولی بهتر از S Voice را پیش روی کاربران خود قرار دهند.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.