انویدیا نسخه جدید Shield TV را با پشتیبانی از 4K HDR معرفی کرد

روز جاری و در نمایشگاه CES 2017 شرکت NVIDIA به‌طور رسمی از مدل به‌روزرسانی شده تلویزیون هوشمند خود یعنی Shield رونمایی کرد.

0

به گزارش وب‌سایت Engadget، تلویزیون انویدیا یا همان Shield TV را باید یکی از معدود تلویزیون‌های اندرویدی موفق از میان نمونه‌های حاضر در بازار به حساب آورد. این محصول امکان پخش محتویاتی با رزولوشن 4K را دارا بوده و راهکاری ایده‌آل برای انتقال بازی‌های ویدئویی به اتاق نشیمن منزل شما است. با این تفاسیر، طبیعی است که شرکت انویدیا به‌روزرسانی تازه‌ای را برای این محصول عرضه کند تا درخشش این تلویزیون هوشمند، تداوم داشته باشد. مدل به‌روزرسانی شده تلویزیون انویدیا که Shield نام دارد حالا پشتیبانی از محتویات 4K HDR را هم برای بازی‌های ویدئویی و هم برای محتویات سینمایی در دستورکار قرار داده است. این در حالی است که تلویزیون جدید انویدیا اولین تلویزیون اندرویدی است که از Google Assistant پشتیبانی می‌کند. همان‌طور که انتظار داشتیم، گوگل اسیستنت کاربردی کاملا مشابه با آنچه در گوگل هوم و یا گوشی‌های سری پیکسل مشاهده کرده بودیم دارد. با وجود این، دستیار هوشمند گوگل امکان دریافت فرامین برای پخش محتویات چندرسانه‌ای روی تلویزیون شیلد را هم خواهد داشت. علاوه بر این، انویدیا از یک تجهیز جانبی در قالب میکروفونی به نام NVIDIA Spot هم رونمایی کرده که کاربردی مشابه با آمازون اکو دارد. به این ترتیب می‌توانید میکروفون را در هر نقطه‌ای از منزل خود قراردهید تا فرامین صوتی به بهترین شکل ممکن دریافت شوند.

انویدیا توضیحات زیادی در خصوص مشخصات سخت‌افزاری شیلد جدید ارائه نکرده اما انتظار می‌رود از پردازنده موبایلی X2 این شرکت استفاده شده باشد. این در حالی است که به‌نظر می‌رسد توان این محصول در اجرای بازی‌های ویدئویی، در مقایسه با مدل گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.