گارمین ساعت‌های هوشمند سری Fenix 5 را معرفی کرد

گارمین شرکتی که در حوزه تولید دستگاه‌های الکترونیکی پوشیدنی و دیگر ابزارهای مسیریابی مهارت فوق‌العاده‌ای دارد در نمایشگاه CES 2017 به‌روزرسانی ساعت‌های هوشمند خود را با هدف عرضه طراحی‌های جدید ویژه خانم‌ها در دستورکار قرار داده است.

0

گارمین نسل چهارم ساعت‌های هوشمند Fenix را فراموش کرده و مستقیما به سراغ رونمایی از نسل پنجم این ساعت‌ها رفته است. در این ساعت‌های جدید شاهد به‌کارگیری قابلیت‌های نظیر ثبت اطلاعات مربوط به دویدن کاربر و یا دوچرخه‌سواری، شنا، اسکی و حتی گلف خواهیم بود. این عمل با استفاده از سیستم داخلی جی‌پی‌اس و گلوناس انجام خواهد شد. علاوه بر این، از سنسور شمارش ضربان قلب هم در این محصولات جدید استفاده شده است. مدل جدید Fenix 5 با بهره‌گیری از صفحه 47 میلی‌متری، ظاهر زیباتری در مقایسه با مدل 51 میلی‌متری پیشین دارد.

علاوه بر این، شاهد مدل 42 میلی‌متری به نام Fenix 5S بودیم که در نگاه اول به‌طور چشمگیری کوچک‌تر از ساعت Fenix سال گذشته است. گارمین مدعی شده این مدل به‌طور ویژه، با درنظر گرفتن سلیقه بانوان طراحی شده است. نسخه مجهز به شیشه یاقوتی این محصول نیز به بازار عرضه خواهد شد. در نهایت، گارمین، Fenix 5x را به عنوان ساعتی با قابلیت‌های پیشرفته‌تر در قالب تجهیز به امکانات نقشه‌برداری رونمایی کرد. این محصول از نوع 51 میلی‌متری بوده و از این لحاظ با مدل‌های قبلی برابری می‌کند.

Fenix 5، Fenix 5S و Fenix 5X از سه‌ماهه اول سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهند شد. Fenix 5 و 5S ششصد دلار قیمت خواهند داشت. این در حالی است که 5X و مدل‌های مجهز به شیشه یاقوتی، این قیمت را 100 دلار افزایش خواهند داد.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.