دل تبلت Latitude 5285 رقیب سرفیس پرو را معرفی کرد

از زمان معرفی ویندوز 8، مایکروسافت پیوسته بر ساخت سیستم‌عاملی که بر محدوده گسترده‌ای از دستگاه‌های مختلف به‌طور یکسان کار کند، تمرکز کرده است؛ از گوشی‌های هوشمند گرفته تا تبلت‌ها و از لپ‌تاپ‌ها گرفته تا کامپیوترهای دسکتاپ.

0

حالا دیگر رؤیای کامپیوترهایی که حمل آن‌ها در قالب تبلت آسان باشد، به واقعیت پیوسته است؛ خصوصاً ازآنجاکه ویندوز 10 با این نوع از دستگاه سازگاری یافته و می‌توان سخت‌افزار متعددی را در یک قاب کوچک جای داد.
تولیدکنندگان دیگر به‌غیراز مایکروسافت نیز در پی ساخت کامپیوترهای تبلتی دوکاره یا هیبرید هستند که بتواند بهترین‌های هر دوجهان را در اختیار کاربران حرفه‌ای قرار دهد. کمپانی Dell درزمینهٔ تبلت نیز تجربه‌هایی کسب کرده است و حالا هیبرید جدیدی را معرفی کرده که رقیب سرسخت Surface Pro 4 مایکروسافت محسوب خواهد شد.
تبلت 12.3 اینچی Dell Latitude 5285 با پشتیبانی از قلم استایلوس (که هنوز معلوم نیست در جعبه دستگاه به فروش برسد یا خیر) می‌تواند به کمک کیبوردی که به‌صورت جداگانه فروخته می‌شود، قالب یک لپ‌تاپ را به خود بگیرد. صفحه‌نمایش آن دارای رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل بوده و از پردازنده دو هسته‌ای نسل هفتم اینتل (Kaby Lake) قدرت می‌گیرد. این دستگاه با گزینه‌های زیادی به علاقه‌مندان فروخته می‌شود. می‌توانید رم 4، 8 یا 16 گیگابایت و حافظه داخلی SSD 256، 512 یا یک ترابایتی را برای آن انتخاب کنید.

برای اتصال دستگاه نیز راه‌های زیادی پیش رو دارید: دو پورت یواس‌بی Type-C، یک پورت USB 3.0، یک کارت‌خوان microSD و یک جایگاه سیم‌کارت برای مدل‌های LTE. همچنین کمپانی Dell نظر مشتریان را به قابلیت‌های امنیتی Latitude 5285 جلب می‌کند. دستگاه به دوربین IR برای استفاده از قابلیت Windows Hello جهت احراز هویت کاربر، یک حسگر اثرانگشت، یک کارت‌خوان کارت هوشمند بدون نیاز به تماس و یک کارت‌خوان کارت هوشمند تماسی FIPS 201 مجهز شده است.
Dell Latitude 5285 تا ماه دیگر برای فروش آماده و با قیمت 899 دلار عرضه خواهد شد. البته قیمت آن در صورت سفارش سخت‌افزار مختلف یا بهترین قطعات معلوم نیست. قیمت کیبوردی که به‌صورت جداگانه فروخته می‌شود نیز هنوز مشخص نشده است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.