اپ‌نت: ویرایش تصاویر با اشکال هندسی Shapical: Photoeditor

برای ویرایش تصاویر به شکل‌های فانتزی و جدید از اپلیکیشن Shapical: Photoeditor می‌توانید استفاده کنید. این اپ تصاویر شمارا با اشکال هندسی ترکیب می‌کند و تصاویری خاص و جذاب را پدید می‌آورد.

0

در میان گستردگی و تنوع اپ‌های ویرایش تصاویر، این اپ با کارایی‌های جدید و زیبای خود در میان کاربران اندرویدی به محبوبیت بسیار بالایی رسیده است. در عین اینکه نتیجه کار می‌تواند بسیار حرفه‌ای به نظر بیاید، کار کردن با آن برای افراد معمولی بسیار ساده و قابل فهم می‌باشد. بیش از 300 نوع شکل هندسی برای Shapical: Photoeditor طراحی شده است که می‌توان آن‌ها را با تصاویر موردنظر ترکیب نمود. امکان تغییر تنظیمات ظاهری خود اشکال هندسی نیز موجود می‌باشد.

می‌توان رنگ اشکال هندسی را تغییر داد و تغییراتی در زمینه نور و میزان روشنایی آن‌ها اعمال نمود. برای ایجاد جلوه سه بعدی تصاویر می‌توان عکس اصلی را نسبت به شکل هندسی برجسته‌تر نمایش داد و یا میزان وضوح آن‌ها را نسبت به هم تغییر داد تا جلوه تصاویر نیز بیشتر شود و یا برای بخشی از تصویر اعمال بزرگنمایی کرد. در ادامه با افکت‌های متنوع و قابل توجهی هم روبرو شده که از آن‌ها برای بلور کردن تمام یا قسمتی از تصاویر می‌توان استفاده نمود. تنظیمات رنگی تصاویر در یک پالت کامل و جامع به نمایش گذاشته شده و به صورت کاملا بدون نقض می‌توان آن را اجرا نمود.  تمام مراحل ویرایش تصویر به صورت یک پیش‌نمایش قابل مشاهده است.

اپلیکیشن Shapical: Photoeditor را می‌توانید از گوگل‌پلی و فارسروید دانلود کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.