پولار لباس ورزشی هوشمند معرفی کرد!

شرکت Polar که در حوزه سنسورهای مخصوص اندازه‌گیری ضربان قلب و دستگاه‌های الکترونیکی پوشیدنی، نامی پر آوازه است، روز جاری و در نمایشگاه CES 2017 از لباس هوشمند جدید خود رونمایی کرد.

0

این لباس هوشمند مجموعه‌ای از سنسورها را به‌طور مستقیم در تاروپود پارچه جای داده است. لباس‌های بهره‌مند از این قابلیت، ایده جدیدی نیستند اما پولار تمرکز خود را به‌طور ویژه روی عرضه محصولات ویژه برای ورزش‌های تیمی گذاشته است. در همین راستا عنوان Team Pro Shirt برای محصول جدید این شرکت در نظر گرفته شده است. با بهره‌گیری از این لباس، مربیان می‌توانند عملکرد بازیکنان تیم خود را به‌طور لحظه‌ای زیرنظر داشته باشند. در نهایت، اطلاعات خروجی هم به نرم‌افزار همراه Team Pro ارسال می‌شود.

نکته قابل توجه در پیراهن‌های جدید پولار، راحتی آن‌ها در مقایسه با دیگر محصولات حاضر در بازار یا در دست طراحی است. محصولاتی که در برخی موارد حتی از بسته‌های پلاستیکی مملو از سنسور در لباس استفاده کرده‌اند. پولار توضیحی در خصوص قیمت این محصول و یا حتی امکان عرضه آن برای مشتریان معمولی ارائه نکرده اما تیم‌های ورزشی از ماه مارس سال جاری امکان خرید این محصول را خواهند داشت.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.