رونمایی ایسر از لپ‌تاپ گیمینگ غول‌آسای 21 اینچی Predator 21X با قیمت 9000 دلار!

ایسر کمپانی است که تلاش می‌کند خط تولیدی از لپ‌تاپ کارآمد اما خوش قیمت را عرضه کند و نسبتا هم در این زمینه موفق بوده و توانسته لپ‌تاپ‌های با کانفیگ مناسب نسبت به قیمت خود عرضه کند اما مطمئنا نسخه Predator 21X از این دسته نیست.

0

ایسر امروز در نمایشگاه CES از لپ‌تاپ Predator 21X خود رونمایی کرد و به راستی که این محصول چه از نظر قدرت و چه از نظر قیمت یک غول درنده است. چندی پیش که از این لپ‌تاپ مطلع شدیم حدس می‌زدیم که قیمت بالایی داشته باشد اما قیمتی که امروز ایسر برای این لپ‌تاپ مشخص کرد به شدت بالاست. این لپ‌تاپ 21 اینچی که کاملا جایگزین یک دسکتاپ است قیمتی 8999 دلاری را یدک می‌کشد و از ماه آینده نیز وارد بازار خواهد شد. قیمت به قدری بالاست که باید بین این لپ‌تاپ و یک ماشین ارزان‌قیمت یکی را انتخاب کنید. البته دلایل فراوانی دارد که این محصول این قیمت را داشته باشد. این محصول از یک صفحه نمایش 21 اینچی خمیده 1080 بهره می‌برد. و کیبوردی مکانیکی دارد. یک پردازنده قابل اورکلاک نسل هفتم اینتل Core i7-7820HK در قلب محصول قرار دارد. همچنین 64 گیگابایت رم که عددی غول‌آساست، به علاوه دو کارت گرافیک GTX 1080 نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است. تکنولوژی Tobii Eye Tracking نیز تعبیه شده است. 512 گیگابایت هارد SSD به همراه 2 دو ترابایت هارد معمولی فضای ذخیره سازی شما را تامین خواهد کرد. طبیعتا با خرید این محصول نه تنها قادر به خرید یک جایگزین نخواهید بود بلکه توانایی آن را نیز نخواهید داشت. البته نگران نباشید مدل ارزان‌قیمت‌تری نیز وجود دارد.

ایسر مدل Predator 17X را نیز معرفی کرد که این محصول نیز به شدت قوی است و قدرت کافی برای گیمینگ را تامین خواهد کرد. این محصول از یک صفحه‌نمایش 17.3 اینچی بهره می‌برد. پردازنده همان پردازنده 21X است و 64 گیگابایت رم نیز وجود دارد اما یکی از کارت گرافیک‌ها حذف شده و شما یک GTX 1080 تنها خواهید داشت. همچنین هارد و SSD نیز موجود است. اگر علاقه‌ای به قابلیت‌های اضافه 21X ندارید، این لپ‌تاپ شما را همراهی خواهد کرد.

در کنار این دو محصول، شرکت ایسر نمایشگرهایی با برند Predator نیز معرفی کرد. مدل Z301CT که یک نمایشگر فوق‌غریض HD و خمیده است و تکنولوژی Tobii eye را به همراه دارد و نرخ پردازش 200 هرتز را دارا می‌باشد. این نمایشگر نیز 899 دلار قیمت دارد و از ماه آینده مهمان بازارها خواهد بود.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.