دل لپ‌تاپ گیمینگ ارزان‌قیمت Inspiron 7000 را با قیمت 700 دلار معرفی کرد

شاید لپ‌تاپ XPS 13 شرکت Dell، مهم‌ترین تیتر مربوط به لپ‌تاپ این شرکت در CES امسال باشد؛ اما کمپانی آپدیت‌های مهمی را هم برای گیمرها در نظر گرفته است.

0

لپ‌تاپ Inspiron 7000 را در نظر بگیرید؛ یک لپ‌تاپ 799 دلاری که باوجود قیمت‌گذاری پایین، قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. لپ‌تاپ‌های Alienware این شرکت نیز به کمک جدیدترین و هفتیم نسل پردازنده‌های اینتل، قدرتمندتر از گذشته به آغوش علاقه‌مندان بازمی‌گردند.

لپ‌تاپ Inspiron 7000 در نگاه اول چنان به نظر می‌رسد که انگار طراحی تمام لپ‌تاپ‌های معمولی Dell را با طراحی لپ‌تاپ‌های Alienware ادغام کرده باشند. قاب پلاستیکی آن به‌پای قاب همتای مخصوص گیمینگ ممتاز خود نمی‌رسد، اما لبه‌های قرمز دور فن‌های جلو و عقب این دستگاه باعث شده که بسیار تواناتر از یک لپ‌تاپ Inspiron معمولی به نظر برسد؛ و درست فکر می‌کنید، استفاده از چنین هیت‌سینک‌های پر جزئیاتی در این خانواده از لپ‌تاپ‌ها عجیب به نظر می‌رسد.

ازلحاظ سخت‌افزاری، می‌توانید بین دو پردازنده نسل هفتم اینتل i5-7300HQ یا i7-7700HQ و برای پردازنده گرافیکی بین دو کارت گرافیک انویدیا GTX 1050 یا 1050 Ti انتخاب کنید. می‌توانید برای صفحه‌نمایش نیز بین رزولوشن 1080p 14 اینچی یا 4K 15 اینچی انتخاب کنید. می‌توان دستگاه را به حداکثر رم 32 گیگابایتی نیز مجهز کرد. البته که انتخاب بهترین قابلیت‌ها قیمتی بیش از 799 دلار پایه خواهد داشت، اما اگر ارزان‌ترین قطعات را هم انتخاب کنید، بازهم لپ‌تاپ گیمینگ مناسبی را در اختیار خواهید داشت.

برای لپ‌تاپ‌های Alienware جدید نیز برای پردازنده آن‌ها می‌توانید بین i7-7700HQ یا i7-7820HK اینتل یکی را انتخاب کنید. همچنین برای اولین بار در Alienware غول‌پیکر 17 اینچی نیز از پردازنده گرافیکی Nvidia GTX 1080 mobile استفاده‌شده است.

لپ‌تاپ Inspiron 7000 و همه مدل‌های جدید Alienware از تاریخ 16 دی‌ماه به فروش می‌رسند.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.